Pop-zvijezda Beyoncé (42) pravi neobičan pohod u kantri žanr. U reklami koja je emitovana na američkoj televiziji tokom Super Bowla u nedjelju, Jay-Z-jeva supruga (54) najavila je novi album.
Prvo, pjevačica uz pomoć glumca Tonyja Halea (53) pokušava privući što veće interesovanje za reklamni film jedne telekomunikacione kompanije: Njih dvoje žele da privuku pažnju na internetu jednom za drugom spektakularnom PR kampanjom. Ali ni nastup u svemiru, ni njena predsednička kandidatura, ni robot Beyoncé ne donose uspjeh kojem su se nadali. Na kraju spota jednostavno kaže: "Uredu, iznesite novu muziku".
Paralelno sa ovim klipom, Beyoncé je na svojoj početnoj stranici objavila kratki teaser za svoj nadolazeći album "Act II", koji bi trebalo da bude objavljen 29. marta. Dvije pjesme iz njenog novog rada koje su već dostupne daju prvi utisak. Pjesma "Texas Hold 'Em" je klasična kantri-pjesma i nema mnogo zajedničkog sa inače pompeznim pop i R'n'B himnama na koje je neko navikao od 32-strukog dobitnika Grammyja. Druga pjesma koja je već objavljena, "16 Carriages", također je prilično netipična. To je balada koja je također snimljena u zapadnjačkom stilu.
Beyoncé se također pojavljuje u odgovarajućem kaubojskom šeširu za umjetničko djelo dvije nove pjesme, naglašavajući njen prodor u kantri žanr. Na ovogodišnjoj dodjeli Grammy nagrada 4. februara 2024., Beyoncé se pojavila uz svog supruga u kaubojskom šeširu, što je podstaklo prve glasine o mogućoj promjeni stila.
“Act II” će biti njen osmi studijski album. Svi njihovi igrači na duge staze došli su do broja jedan na službenim Billboard listama u SAD-u. Sa oko 200 miliona prodatih ploča, Beyoncé je jedna od najuspješnijih umjetnica na svijetu. Zajedno sa suprugom Jay-Z-jem, porodično bogatstvo se procjenjuje na oko 1,6 milijardi američkih dolara (oko 1,5 milijardi eura). Njen posljednji album “Renaissance” je objavljen u ljeto 2022.