Popularni brend traperica Levi's ima novo zaštitno lice kampanje – a to je ni manje, ni više nego Beyoncé!
Levi's i Beyoncé udružili su se kako bi predstavili novu kolekciju koja reinterpretira klasični Levi's DNK kroz objektiv moderne umjetnosti i kulture. Fokus je na novom izdanju ikoničnih komada, koji su sada oživljeni savremenom, kulturnom perspektivom. Inspirirana Beyoncéinom pjesmom LEVII'S JEANS, kolekcija slavi traper kao bezvremenski odjevni predmet ukorijenjen u američki identitet.
Globalna kampanja "REIIMAGINE" naglašava savršenu sinergiju između nasljeđa brenda Levi's i Beyoncéine vizije usmjerene prema budućnosti. Kampanja slavi klasični Levi's look reinterpretiran kroz stilski potpis Beyoncé.
U spotu za kampanju pjevačica nosi klasične traperice par excellence: kultne Levi's 501 koje savršeno ističu njene obline. Beyoncé kombinira bijeli crop top, smeđi kaiš i – u pravom stilu kauboja Cartera – traper kaubojski šešir je naravno obavezan. Za snimanje je svoju novu, platinastoplavu kosu zamijenila svojom uobičajenom dugom kosom.
Od ikone modne piste do mame modela: u intervjuu Rosie Huntington-Whiteley govori o samoodređenju, privatnosti i svojoj ekskluzivnoj suradnji s njujorškim IT brendom Wardrobe.
Balenciaga je zadivila modni svijet na Sedmici mode u Parizu - ne samo vanrednim dizajnom, već i prvim redovima punim zvijezda.
U izjavi brenda, pop-ikona je izrazila svoje uzbuđenje zbog saradnje:
“Za mene su traperice ultimativna američka uniforma. Čast je raditi s Levi'som na stvaranju kolekcije koja prihvata i reinterpretira suštinski američku ikonografiju. Traper se često promatra iz muške perspektive. Zato mi je posebno važno da ova kampanja slavi žensku perspektivu."
Beyoncé je također strastvena u osnaživanju žena kroz modu:
"Veselim se pronalaženju inovativnih načina za ujedinjenje naših vizija osnaživanja žena i njihove vizije u čast snazi".