Bila je to toliko posebna marka da su joj obožavatelji bili spremni sve oprostiti, pa i neslavni brak s General Motorsom.
Pogađate, bio je to Saab, vjerovatno jedna od najuvrnutijih kompanija sa sasvim sigurno najtvrdoglavijim upravom. Saab, bar kad su automobili u pitanju, nije bio spreman na kompromise, a to ih je na kraju koštalo glave. Nakon višegodišnjeg hodanja po rubu nepovratno su pali negdje 2011. godine, prenosi index.hr.
I sada, nakon toliko godina, scena oko ove švedske marke je itekako živa, pa ne čudi što je među obožavateljima izazvala interes o prodaji mašina. Ne bilo kojih, već preša i cjelokupnih linija koje su na koncu davale gotove automobile s potpisom Saaba.
Naime, tek sada se u prodaji našla oprema iz tvornice Trollhättan za koju pronađen investitor. A što se Saaba tiče, General Motors ga je 2011. prepustio Spykeru, a potom je i ta marka propala. Saab potom uzima kinesko-švedska grupacija NEVS (National Electric Vehicle Sweden) i pokreće proizvodnju malobrojnih primjeraka. 2019. godine Saab opet mijenja vlasnika. Dolazi Evergrande te se potom spominje Koenigsegg kao mogući partner.
Ipak, tvornica ne otvara vrata, a mašine su se sada našli na stranicama Surplexa, čime je označen konačan kraj Saaba. Teško je zamisliti da će neko kupiti ogromne preše i započeti proizvodnju. Makar, sudeći po interesu, kupaca ne bi nedostajalo.