Ann-Sofie Hermansson je kao kadar Socijaldemokratske partije bila gradonačelnica Geteborga, a sada vozi komunalni kamion. Odbila je da radi mnogo bolje plaćene poslove.
Prije nego što će 2016. godine postati čelnica drugog najvećeg grada u Švedskoj, bila je savjetnica ministra. Politički je marginalizirana nakon što su socijaldemokrate ostvarile loš rezultat na izborima 2018. godine.
Trenutno radi za komunalno preduzeće Renova koje je u javnom vlasništvu. Govoreći o tome zašto se odlučila da bude vozačica, kazala je da je to za nju dobra odluka i da joj je dovoljno da plati troškove koje ima.
Njen životni put je drugačiji od mnogih drugih koji završe političku karijeru. Većina njih pronađe dobro plaćene poslove u privatnom sektoru ili postanu savjetnici pružanjem konsultantskih usluga.
Međutim, i njena profesionalna karijera je mogla biti poput karijere njenih kolega. Tvrdi da joj je bilo ponuđeno radno mjesto u poslovima za odnose sa javnošću. Ponudu je odbila i odlučila se da postane vozačica. Prema riječima Hermansson, dok je bila djevojka otac joj je savjetovao da položi za vozačicu i to je učinila.
På mitt jobb får man ibland hämta avfall på exklusiva adresser (Socialdemokraterna i Lerum) ? pic.twitter.com/9vQON8zsLn
— Ann-Sofie Hermansson (@soffangbg) January 30, 2020
Sada, odjevena u narandžastu uniformu, vozi kamion skupljajući smeće po gradu kojim je upravljala. Istakla je da je sugrađani često prepoznaju i da s njom žele razgovarati o politici.
Izjavila je da je posao fizički težak, ali da ima svojih prednosti. Kao prednosti je navela radno vrijeme i vikende u kojima nema kriznih sastanaka i neprestanih telefonskih poziva.
Smatra da poslovi za odnose sa javnošću i drugi slični poslovi nisu za nju. Međutim, njena odluka da postane vozačica kamiona nije baš slučajna. Ova 57-godišnjakinja je sa 19 godina počela raditi u Volvu. Radila je na transportu dijelova.
Potom je postala članica Sindikata metalskih radnika i omladinskog foruma Socijaldemokratske partije. Postala je prepoznatljiva kao glasna zagovornica radničkih prava.
Mnogi švedski mediji su pozitivno pisali o njenoj odluci da bude vozačica komunalnog kamiona. Mnogi su sumnjali da je riječ o političkom performansu, ali je javnost ubrzo shvatila da se Hermansson istinski odlučila da prestane biti političarka, navodi online izdanje magazina Politico.