Bivši zaposlenik McDonald'sa, koji je svoj radni vijek ondje proveo u kuhinji, nedavno je na TikToku objasnio zašto McDonald's u svojoj redovnoj ponudi nema kolutiće luka, poznatije kao onion rings.
"McDonald's je najprofitabilniji kada je najučinkovitiji", započeo je Mike Haracz, njihov bivši menadžer kulinarskih inovacija.
"Kad bi McDonald's mogao prodati samo jednu stvar, to bi bilo sjajno za njih, tako da oni zapravo imaju smanjen izbor i smanjene mogućnosti", govori referirajući se na SAD.
@chefmikeharacz Replying to @mikeyday00 Former #McDonalds corporate chef explains why they won’t have onion rings anytime soon. #mcdonaldssecrets #McDonaldssecret #mcdonaldslife #McDonaldsMenu #mcdonaldsfries #mcdonaldsfrenchfries #mcdonaldsfriesaresogood #mcdonaldsfriesmhmm #FastFood #FastFoodSecrets #FrenchFries #Fries #FYP ♬ original sound - Chef Mike Haracz
Haracz je također objasnio da ako McDonald's i uvede kolutiće luka kao ograničenu ponudu, manje bi ljudi moglo naručiti McDonald'sov pomfrit, koji je, kako kaže, "preisplativ" za ovaj lanac brze hrane.
"Vjerovatno bi vam morali naplatiti dodatni dolar ili nešto više jer nisu tako učinkoviti u izradi kolutića luka kao što je slučaj s pomfritom", rekao je.
Haracz je završio svoj video ističući da McDonald's na svojim prženim krompirićima ostvaruje toliku zaradu da oklijeva ponuditi bilo koji "manje učinkovit" artikl.