Da nema posebne oznake i dodatna svjetala, ovaj auto bi izgledao kao obični Volkswagen Golf GTI. Međutim, ovaj model osme generacije i ispod karoserije ima velike promjene kako bi posto otporan na metke. Kako su blindirana vozila obično velike limuzine ili kombiji na prvu smo se zapitali kome ovako nešto uopće treba, no država u kojoj je napravljena prerada odmah je učinila ovaj auto sasvim logičnim. Naime, ovaj GTI je napravljen u Južnoafričkoj republici koja je jedna od najgorih država na svijetu po nivou nasilnog kriminala.
Auto je razvila firma SVI Engineering, a radi se o vozilu za brzi odgovor namijenjenom zaštitarskim i sličnim službama. Auto je dobio oklop od 3,5 mm debelog čelika i debelo, ali lagano staklo otporno na metke. Zbog toga se samo prozor na vozačevoj strani može otvoriti do pola, dok su ostali fiksirani na mjestu. Iako je u ovom slučaju prerađen GTI, firma kaže da je njihov paket kompatibilan i s Golfom R s pogonom na sve točkove.
Visokokvalitetni oklopni čelik korišten je za vrata, nosive stubove, krov i prilagođenu zadnju pregradu. Posljednja je ugrađena kako ne bi bilo potrebe za korištenjem oklopa za vrata gepeka, čime su se smanjili masa auta i troškovi prerade. Auto ima dodatnu zaštitu za važne komponente motora jer je oklop ugrađen i u prednje branike, a akumulator je u kutiji otpornoj na metke.
Što se tiče vrsta oružja, ovaj Golf GTI može izdržati napade iz pištolja i pušaka do kalibra 7,62 x 39 mm zahvaljujući svojoj B4+ balističkoj zaštiti. Balističko staklo može zaustaviti četiri hica iz Kalašnjikova unutar kvadrata sa stranicama od 300 mm.
Jasno je da nakon dodavanja svega ovoga ovaj GTI nije brz kao i original. Automobil je oko 340 kg teži od originala stoga kupci ne bi trebali očekivati da će auto ubrzati od 0 do 100 km/h za 6,2 sekundi kao standardni automobil. Osim toga potrošnja goriva je zasigurno osjetno porasla. SVI Engineering je dotjerao ovjes kako bi se nosio sa znatno povećanom ukupnom masom koja iznosi gotovo 1800 kilograma.
Firma treba oko tri mjeseca da preradi GTI ili R. Bez obzira na odabrani model, paket oklopa košta oko 30.000 eura bez poreza. Na to naravno treba dodati i cijenu auta koji se prerađuje.