I dalje postoje, pošteni karavani. Čak i ako se, kao u slučaju BMW-a, zovu Touring na pomalo ugađajući način, oni postoje već godinama. Ali, naravno, želimo putovati u karavanu i ne moramo bez puno prtljage. SUV vozila svih veličina i oblika dominiraju svakodnevnom upotrebom na cestama, od prilično uglatih kamiona do glatkih linija kupea. Ali sada smo ušli u karavan. Zvuči nespretno, ali nije, pogotovo ne sa BMW-om.
Bayern općenito ima sportske ambicije, koje pokušavaju nametnuti svim modelima. I svako ko pomisli na staloženu ili rustikalnu farbu kada je u pitanju ovakvo vozilo ionako je u krivu u vezi s BMW-om.
Serija 5 je već automobil luksuzne klase, također i prostorno, skoro biznis klase. Ustvari, nova serija 5 je probila granicu od pet metara, karavan je dugačak tačno 506 centimetara, šest centimetara duži.
Električni domet BMW-a je manji od 100 kilometara, pri čemu je najbolji scenarij 92 kilometra, a najgori 80 kilometara, što je novi standard za plug-in modele. Ovo će vas dovesti bilo gdje, posebno u gradu, i trajat će vam dan, ili čak nekoliko dana ako su putevi čisti.
Ako u blizini nema stanice za punjenje ili se prebacimo na autocestu, koristi se 4-cilindarski motor. Ima 190 KS, tako da bi bio dovoljan sam za sebe i još uvijek je sportski. Na autoputu nam je prikazana potrošnja od sedam litara na 100 kilometara, što je standard na tržištu i kod ostalih modela bez električne asistencije ili dvostruke motorizacije. Elektromotor proizvodi 184 KS, tako da ni on nije slab, a ukupne performanse su impresivne: u kombinaciji je dostupno skoro 300 KS. Obrtni moment je takođe ogroman: 450 Nm.
U ovaj karavan stane 570 do 1700 litara prtljaga. Činjenica da se zadnje staklo više ne može Pogonsku snagu usmjerava vrlo fini ZF osmostepeni automatski mjenjač, koji radi vrlo glatko. Električni motori i motori sa unutrašnjim sagorijevanjem rade zajedno, nema trzanja: sistemi se nadopunjuju i podržavaju – ili se smjenjuju bez guranja.
Promjene brzina su uočljive prilikom povlačenja, inače zupčanici zamjenjuju mjesta gotovo bez povratnih informacija. I naravno, sistem sluša vozača. Ovisno o tome kako se upravlja pedalom gasa, cjelokupna postavka postaje sportskija ili udobnija. Režimi vožnje se takođe mogu podesiti ručno.
Naravno, BMW je u potpunosti opremljen svim najboljim sistemima za pomoć: možete dobiti pomoć, uključujući navođenje na volanu ili automatsko podešavanje brzine do odgovarajućeg ograničenja brzine – ili čak i njegovo stalno prekoračenje.
Ono što BMW radi malo drugačije od drugih marki: obavezni zvučni signali upozorenja za nepravilne promjene trake ili kada se dosegne ograničenje brzine manje su nametljivi. Prigušen zvuk umjesto piskavog bipa koji čujemo u većini drugih automobila.