BMW je predstavio svoje finansijske rezultate za 2019. godinu. Budući da je razvoj električnih vozila vrlo skup, BMW je krenuo u program smanjenja troškova koji ima za cilj uštedjeti više od 12 milijardi eura do kraja 2022. godine.
Kao dio tih napora, BMW skraćuje vrijeme razvoja novih modela za čak trećinu. Što je još važnije, proizvođač automobila potvrdio je da će "do 50 posto tradicionalnih verzija pogonskih sklopova biti uklonjeno od 2021. nadalje na prijelazu u stvaranje poboljšanih, inteligentnih arhitektura vozila", čitaj električnih automobila.
BMW nije rekao koji se pogonski sklopovi nalaze na "listi za odstrel", ali čini se da su to motori s unutršnjim izgaranjem jer je kompanija napomenula da možemo očekivati dodatne elektrificirane pogonske sklopove u budućnosti.
Tranzicija se neće dogoditi preko noći i BMW je naveo da će "puni utjecaj ovih mjera stupiti na snagu, posebno u godinama nakon 2022."
Osim rezanja tradicionalnih opcija pogonskih sklopova, BMW će nastaviti pristupati svom portfelju proizvoda kako bi pronašao manje složene i manje skupe načine
Čini se da to sugerira kako bi mogli biti ukinuti slabo prodavani modeli i motorizacije.
Uprkos tome, BMW planira asortiman novih modela. Iz kompanije nisu ulazili u detalje, ali su rekli da možemo očekivati vozila u segmentima koji su najpopularniji.
Čini se da ovo ukazuje da stiže još više SUV-ova i crossovera, potencijalno i novi X8 o čemu se "šuška" već neko vrijeme.
Dok nisu bili baš izdašni u detaljima, BMW je potvrdio plan da do 2023. godine ponude imaju 25 elektrificiranih modela. Više od polovice bit će električna vozila poput iX3, iNext i i4.
BMW ima velike nade u ove nadolazeće modele, jer se očekuje da će se potražnja za elektrificiranim vozilima udvostručiti do 2021. godine.
Kompanija tada očekuje „strmu krivulju rasta do 2025. godine, pri čemu će prodaja elektrificiranih vozila u prosjeku rasti za više od 30 posto“ godišnje.
Što se tiče finansijskih rezultata, neto dobit je prošle godine pala 28,9 posto u odnosu na 2018. godinu. Usprkos tom razočaravajućem rezultatu, flotna prodaja je bila bolja od očekivane.
Pritom je i Rolls-Royce objavio svoju najbolju godinu ikada zahvaljujući snažnoj potražnji za Cullinanom, dok su i BMW i BMW Motorrad zabilježili umjereno povećanje potražnje. MINI je izuzetak jer su isporuke pale za 4,6 posto, na 347.474 prodanih jedinica.