BMW Concept Skytop je fantastični targa GT dvosjed koji nas vraća u doba elegantnih BMW modela.
I dok dizajn skorašnjih serijskih BMW modela izaziva dosta rasprava oko veličine "bubrega", i ostalih detalja, oko izgleda studije BMW Concept Skytop, rasprava sigurno neće biti jer će se svi složiti kako je prekrasan.
Prikazan na svjetskom okupljanju ljepote automobilske industrije, Concorso d‘Eleganza Villa d‘Este, na bali jezera Como, Concept Skytop reinkarnira neke od najljepših BMW-a, prije svega Z8 ili 503.
Concept Skytop zapravo je aktualni BMW serije 8, "obučen" u poluotvorenu "targa" karoseriju, a elegantna i sofisticirana estetika zauzima centralno mjesto.
Prednji dio je znatno suzdržaniji i elegantniji od onih na mnogim aktualnim BMW modelima.
Za razliku od serije 7 koja golemim "bubrezima" izaziva oprečne reakcije, Concept Skytop ima relativno malu, osvijetljenu, bubrežastu rešetku ispod zašiljene haube, oponašajući legendarni nos morskog psa historijskih BMW-a poput originalnog CS Coupea.
Obzirom da se bazira na seriji 8, to znači da se za pogon koristi isključivo pogonski sklop s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, a svojevrsni korak unazad je i ručica mjenjača umjesto prekidača, što je rješenje koje se koristi na novim modelima.
Kabina s istim osnovnim rasporedom instrumenata otkriva još više sličnosti sa serijom 8, iako su ugrađeni neki elementi prije facelifta, kao što je spomenuta ručica mjenjača.
Kako je ovdje motor u drugom planu, BMW ne navodi nikakve podatke, osim da se radi i najsnažnijem motoru u ponudi.
U svakom slučaju se radi o 4,4-litarskom V8 motoru, ali to može biti "normalna" verzija iz 850 s 390 kW (530 KS) ili nešto jača izvedba iz M8 sa 460 kW (625 KS).
U oba slučaja je prijenos preko 8-brzinskog Steptronic automatskog mjenjača te pogon na sve točkove.
Iako se radi o konceptu, Concept Skytop je dramatično odstupanje od trenutnog BMW dizajnerskog izričaja te ostaje za vidjeti radi li se o hommageu legendarnim modelima ili smjeru u budućnost.