noviteti

BMW je obnovio seriju 2 Coupe. Izvana se ništa nije promijenilo, koje nam novosti uopće donosi?

BMW je u posljednjih mjeseci u prvoj ofanzivi s novim i redizajniranim modelima. Posljednji model u nizu koji je stigao na red za obnovu je serija 2 Coupe, no redizajn je tako diskretan da će samo pravi zaljubljenici u BMW prijetiti neke značajnije promjene na vanjskom dizajnu.

Izvana je redizajnirana serija 2 Coupe praktično ista kao i model prije redizajna. Novost je opcijski paket "M Sport Professional" sa zatamnjenim ukrasima i dodatnim spojlerom, tu je nekoliko novih boja, uključujući Vegas crvenu koju možete vidjeti na slikama i Zandvoort plavu, koja je prije bila ekskluzivna za M2. Osim toga BMW se potrudio i oko nekoliko novih dizajna naplataka.

Promjene iznutra su mnogo opsežnije. U stilu ostalih novih BMW-a, ovdje je na snazi opsežna digitalizacija što znači uklanjanje većine fizičkih tipki i novi zakrivljeni zaslon koji integrira digitalne instrumente i zaslon infotainmenta u jednu cjelinu. Infotainment sustav sada pokreće BMW-ov iDrive 8.5 software, koji je malo lakši za korištenje od prethodne verzije.

Tu je i nova standardna ambijentalna rasvjeta koja je integrirana u otvore za kontrolu klime. Unutrašnjost nam donosi i nove dizajne upravljača, uključujući i verziju s ravnim dnom za sportske verzije, a grijana sjedala sada su standard.

Novi BMW serije 2 Coupe dostupan je u standardnim verzijama s izborom od tri četverocilindrična benzinska motora i jednim dvolitrenim dizelskim motorom. Osnovni model je novi BMW 218i Coupé kojeg pokreće benzinski motor od 156 KS i koji ubrzava iz mjesta do 100 km/h za 8,7 sekundi. Snažniji 220i Coupe ima 184 KS i ubrzanje od 7,5 sekundi, a BMW 230i Coupe, čija je najveća snaga 245 KS omogućuje standardni sprint za 5,9 sekundi. Dizelski motor u modelu 220d Coupe ima 190 KS i blagi hibridni sistem te do 100 km/h ubrzava za 6,9 sekundi.Svi motori kombinirani su s 8-stepenskim automatskim Steptronic mjenjačem.

Sportski M240i ima redni šesterocilindrični motor obujma tri litre koji razvija 374 KS isporučuje svoju snagu preko svih kotača za ubrzanje do 100 km/h od 4,3 sekunde i maksimalnih 250 km/h ograničene brzine.

Najveće promjene je zapravo doživio top model M2. On je dobio više snage te njegov redni šesterocilindraš obima tri litra sada razvija čak 480 KS na 6250 okretaja u minuti. U kombinaciji sa 6-stepenim ručnim mjenjačem najveći okretni moment je, kao i dosad, 550 Nm, no uz 8-stepenim automatik auto ima 600 Nm. Od 0 do 100 km/h auto sada ubrzava za 4,0 sekunde s automatikom, ili za 4,2 sekunde sa 6-stepenim mjenjačem. Najveća brzina je 250 km/h standardno, a 285 km/h opcijski uz dodatni paket. BMW naglašava da su odazivi motora na pritisak papučice gasa optimizirani za sve načine vožnje.

Izvana se, slično "civilnim" modelima serije 2 Coupe ništa nije promijenilo osim crnih završetaka ispušnog sistema malo promijenjenih natpisa, novih boja i naplataka, dok su promjene u unutrašnjosti na tragu onih koje smo već ranije opisali.

Zanimljivo je primijetiti da je BMW na ovom automobilu za benzinske motore i dalje zadržao oznaku "i" koju je nedavno ukinuo na novoj generaciji serije 1. Lansiranje svih redizajniranih verzija serije 2 Coupe na tržište bi trebalo započeti u kolovozu, a cijene BMW još nije objavio.