BMW je dao zeleno svjetlo za nove električne i1 i i2 modele, prema izvorima bliskim njemačkom proizvođaču automobila.
Već u razvoju u kompanijskom FIZ R&D centru u Minhenu, dva nova modela će se prodavati zajedno sa ažuriranim verzijama današnje serije 1 i serije 2 sa pogonom na sagorijevanje kada stignu kasnije ove decenije.
Namjera je pružiti potencijalnim kupcima pristupačnije alternative u BMW-ovoj liniji električnih automobila.
Očekuje se da će se novi i1 prodavati ili kao hatchback ili kao limuzina , dok će i2 biti kompaktni crossover sa opcijom kupe karoserije. Upućeni opisuju i2 kao nasljednika BMW-ovog debitantskog električnog automobila, i3 hatchbacka, lansiranog 2013., a ukinutog 2022. godine.
BMW ostaje posvećen seriji 1 i njenim derivatima i vidi svoju budućnost u svim glavnim segmentima – što je ogromna suprotnost rivalskom Mercedes-Benzu, koji će zauvijek povući A-Klasu 2026. godine.
Šef BMW proizvoda Bernd Körber nedavno je za Autocar rekao da brend želi da raste na svim tržištima i da se „povezuje sa mlađom generacijom“, a za to je neophodno imati modele početnog nivoa kao što su serije 1 i 2.
Körber je dodao:
„Naravno da imaju nižu profitabilnost, ali ispunjavaju i drugu svrhu u pridobijanju mlađih kupaca i razvoju [BMW-a] na određenim tržištima".
Körber se složio s mišljenjem da je napuštanje A-klase predstavljalo priliku za BMW da poveća tržišni udio sa serijom 1.
Kompanija planira lansirati električni i1 2027. godine, a sportski i2 će uslijediti 2028.