Jedan od ključnih dijelova projekta razvoja naprednog sistema "kočenja putem žice", poznatoga kao brake-by-wire, jest njegovo testiranje u stvarnim uvjetima. Bosch je tako nedavno testirao svoj novi hidraulični sistem, u kojem ne postoji mehanička veza između papučice i kočionih kliješta, u vožnji dugoj više od 3.300 kilometara, na javnim cestama i to u teškim arktičkim uvjetima.
Kočnice bez mehaničke veze
Ono što ovaj sistem razlikuje od klasičnih jest činjenica da je jedina veza između papučice i točkova ona električna, tj. njome putuju tek signali koje vozač zadaje. Veza se sastoji od redundantnih električnih vodova, a na njezinom je kraju inovativno Boschovo rješenje s dva neovisna hidraulična kočiona cilindra, jedan za kočenje, a drugi za rad sistema stabilnosti ESP. Prvi je to sistem na tržištu koji eliminira dosadašnju redundantnu mehaničku vezu papučice i kočnice, koja bi preuzela funkciju u slučaju da hidraulični sistem zakaže.
Iz kompanije najavljuju da će njihove potpuno elektroničke kočnice za automobile na tržište stići već ove jeseni, a uz ovaj hidraulični razvijaju i novi elektromehanički sistem brake-by-wire kočnica. Sudeći prema narudžbama, koje već imaju od više proizvođača automobila, potpuno električna veza između papučice i kočnica mogla bi biti prisutna na oko 5,5 miliona automobila u svijetu do 2030. godine.