Uz uspješne serije poput “Bridgerton” i “Baby Reindeer”, Netflix je privukao iznenađujući broj novih kupaca.
Streaming provider također je ponovno imao koristi od svoje borbe protiv dijeljenja pristupnih podataka. Kompanija je u četvrtak objavila da se broj pretplatnika u drugom tromjesečju povećao za osam miliona. Analitičari su očekivali povećanje manje od pet miliona.
To se odrazilo na zaradu od 4,88 dolara po dionici, što je također iznad tržišnih očekivanja. Grupna prodaja od 9,56 milijardi dolara bila je uglavnom u skladu s predviđanjima. U isto vrijeme, pomno praćeni posao pretplate finansiran oglašavanjem porastao je za 34 posto.
Međutim, Netflix ovdje nije dao nikakve dodatne detalje.
"Izgradnja poslovnog područja od nule zahtijeva vrijeme", naglasila je američka grupa.
"U kombinaciji s velikim obimom našeg prihoda od pretplate, ne očekujemo da će oglašavanje biti glavni pokretač našeg rasta prihoda u 2024. ili 2025. godini."