loša usluga

Britanska pošta kasni s isporukama pošiljki, dobila više od 12 miliona eura kazne

Royal Mail kažnjen je s 10,5 miliona funti (više od 12,6 miliona eura) zbog propuštanja poštanskih isporuka.

Regulator Ofcom rekao je da je britanska pošta isporučila 74,7% pošte prve klase i 92,7% pošte druge klase u periodu 2023/2024.

Ovo je drugi put da je Ofcom novčano kaznio Royal Mail od pandemije i "mora biti mnogo bolji", saopćio je regulator.

Kompanija je za svoj loš učinak okrivila "izazovnu finansijsku poziciju", stoji u saopćenju Ofcoma.

No, Ofcom je rekao da to ne smatra opravdanim razlozima za neuspjeh Royal Maila da pruži nivo usluge koje se od njega očekuju, dodajući da je firma "prekršila svoje obaveze".

Royal Mail također je poduzeo nedovoljne i neefikasne korake kako bi pokušao spriječiti ovaj neuspjeh, pri čemu bi vjerovatno bili pogođeni milioni kupaca, objavio je regulator.

"U konačnici, na firmi je da upravlja svojim finansijskim položajem, uzimajući u obzir svoje obaveze", navodi regulator.

Kazna će "cijela" ići u "javnu kasu".

Ofcom je "redovno vršio pritisak na Royal Mail" u pogledu planova da se stvari preokrenu.

"Loša usluga Royal Maila sada nagriza povjerenje javnosti u jednu od najstarijih institucija u Ujedinjenom Kraljevstvu", rekao je Ian Strawhorne, Ofcomov direktor.