Nedavna studija koju je proveo Transport and Environment (T&E) pokazala je da novi modeli automobila postaju sve veći i teži.
Masa je posebno velika za električne automobile, čije su baterije teške između 200 i 700 kilograma.
Sada su i istraživači iz Midwest Roadside Safety Facility (MwRSF) iz Lincolna, Nebraska (Sjedinjene Američke Države), objavili studiju koja otkriva još jedan problem s teškim električnim automobilima.
Istraživači su proveli nekoliko testova sudara s Rivianom R1T, električnim pick-upom od 3152 kilograma, i Tesla Modelom 3, električnim automobilom od 1899 kilograma.
Crash testovi pokazuju da zbog svoje velike težine električni automobili značajno više (+50%) pomiču zapreke i betonske blokove, koji se često koriste kao sigurnosne barijere na cestama u SAD, nego usporedivi benzinci. Teški pick-up također je probio čeličnu zaštitnu ogradu u testovima sudara, dok je Tesla podigla ogradu i prošla ispod nje. Prema naučnicima, predvođenim Codyjem Stolleom, testovi sudara pokazuju da trenutna ograničenja na cestama nisu dovoljno sigurna za teške električne automobile, prenosi HAK revija.
Uprkos novim studijama, istraživači MwRSF-a ipak smatraju da su električni automobili sigurno prevozno sredstvo.
Oni tvrde da se cestovne barijere trebaju prilagoditi sve većoj raširenosti električnih automobila.