malen i brz

Bucmasti Hyundai i20 sa megaažuriranjem u midget klasi

Hyundai i20: četverocilindrični atmosferski ili trocilindrični turbobenzinski motor

Mali Južnokorejac je karijeru započeo kao nasljednik Getza, pomalo bucmast. Već u prvoj generaciji - od 2008. - dizajn je izoštren bez utjecaja na to što je praktično kraći od četiri metra.

Hyundai gotovo da nije ništa promijenio u vezi s ovim tokom prethodne tri generacije. Hatchback model sa petoro vrata i pogonom na prednje točkove nije prešao oznaku 4.1 čak ni sa najnovijim ažuriranjem. Prednji dio je nazubljeniji, a stražnji hrabriji; dizajnerski odjel je imao na umu sportsku kombinaciju s elegancijom.

Toliko o eksterijeru. U unutrašnjosti, svi sada imaju LCD ekran od 4,2 inča. Opcije uključuju instrument-tablu od 10,25 inča i centralni ekran od 10,25 inča. Na strani pogona, 1,2-litarski atmosferski benzinski motor sa četiri cilindra ostaje u rasponu (84 KS). 1,0-litarski trocilindrični benzinski motor, s turbo punjačem, blago je hibridiziran na bazi 48-voltnog električnog sistema i proizvodi 100 ili 120 KS.

Tehnički podaci:
Motori: 1.2/1.0 l Benz.
Snaga: 84/100/120 KS
Pogon: prednji točak
Prenos: 5/6 G man./7 G DCT
Cijena: od 19.990 eura