BYD će lansirati tri nova plug-in hibrida (PHEV) uz tri električna automobila u Evropi iduće godine dok se zalaže za sveobuhvatniji portfelj proizvoda kako bi povećao svoj tržišni udio u uvjetima slabe potražnje za električnim vozilima i naglim uvoznim carinama.
Kineska tvrtka drugi je najprodavaniji proizvođač električnih automobila u svijetu, a Tesla ju je tek za dlaku pretekla u drugom kvartalu ove godine, a brzo raste svoj tržišni udio u Evropi nakon lansiranja na tržište 2022. godine.
Njegova evropska linija pretežno je čisto električna, no nedavno je lansirala plug-in hibridnu verziju crossovera Seal U, a predsjednica BYD-a Stella Li rekla je za Autocar da PHEV-ovi imaju "vrlo važnu ulogu" u održavanju tvrtke uzlazna putanja.
“BYD je drugačiji. Tesla ima samo električna vozila, ali mi imamo PHEV-ove", rekla je, nazivajući ih ponudom koja "mjenja igru".
Li kaže da PHEV-ovi poput Seal U DM-i ponovno dobivaju na važnosti kao most prema potpunoj elektrifikaciji za oprezne potencijalne kupce električnih automobila.
Rekla je: "Mnogi ljudi žele isprobati električne automobile, ali trenutno imaju tjeskobu i oklijevaju, ali ovaj im automobil daje rješenje."
Prema njenom mišljnju, ovo je osobito rašireno u Kini, gdje popularnost PHEV-ova i vozila s produženim dosegom (REV-ova) trenutno nadmašuje čisto EV.
"Kina je vodeća zemlja za [elektrificirane] automobile na novu energiju, a godišnja penetracija električnih vozila je 40%, ali više od 50% je PHEV - a naši podaci pokazuju da ljudi koji uglavnom koriste PHEV kao prvo iskustvo za EVs, istakla je i dodala:
"Ali nakon nekoliko godina, oni to zamijene novim automobilom, a 60-70% bilo je vrlo otvoreno za kupovinu električnog vozila."
Međutim, ovaj fenomen nije jedinstven za Kinu, naglasila je, ističući da je 60-70% BYD-ove prodaje u Španiji za Seal U DM-i PHEV, koji je tvrtkin "globalni prvak u prodaji" – iako je 85% jedinica prodaje u matičnoj zemlji.