Francuski kompakt bilježi rast prodaje u Evropi veći od 58%.
C4 ima odličnu potražnju na Starom kontinentu. U prvom kvartalu ove godine dostavljeno je 17.210 automobila, čime je ovaj model sustigao C3 Aircross i bori se za mjesto drugog najprodavanijeg modela Citroena na evropskom tržištu.
Očito da je dobro odmjeren miks SUS agregata (uključujući i dizelaš 1,5 BlueHDi) sa EV izdanjem dao i više nego zadovoljavajuće rezultate.
Pored toga, Citroen je opasno eksperimentisao sa formom vozila, pa je novi C4 nekakva mješavina krosovera, kupea, hečbeka… Bilo kako bilo, hrabar potez francuske marke koji je doveo do ozbiljne potražnje.
Sada će biti nevjernih Toma koji će se ismjevati na račun 17.000 prodatih komada Citroena C4. Bolje je ne činiti tako nešto, jer je C4 jedan od najuspješnijih velikoserijskih modela iz C segmenta u Evropi. Vjerovali ili ne, ali samo Kia Ceed (18.117), Ford Focus (21.658), Škoda Octavia (28.45 Toyota Corolla (35.523) i naravno VW Golf (46.323) imaju bolji plasman od Citroenovog asa.
Interesantno je da je C4 daleko nadmašio rođake iz Stellantisa. Novi Peugeot 308 je u istom periodu nakupio tek 14.640 registracija, dok je Opel Astra došla do 8.153 nova kupca.
Još jedna važna stavka je činjenica da u ponudi postoji i e-C4, odnosno električna varijanta ovog modela koja značajno učestvuje u prodaji. Vrlo bitno, jer se na taj način srozava flotna emisija štetnih gasova u vezi sa ovim modelom. Sve u svemu, Citroen ima razloga za slavlje, prenosi AutoRepublika.