Niko ne sumnja da peterostruki osvajač Zlatne lopte za nogometaša godine u svijetu Cristiano Ronaldo ima snažan karakter. Fenomen CR7 je planetarna senzacija.
U 37. godini života portugalska zvijezda i dalje je u fokusu medija.
Privlači milione obožavatelja. Ističe se na naslovnicama i generira reklamne kampanje od mode, medicinsko-estetskih klinika, teretana, parfema… do kriptovaluta.
Cristiano Ronaldo: Osvaja mase svojim stilom
Cristiano Ronaldo je svjetska ikona koja osvaja mase svojim stilom.
Njegov imidž nadilazi okvire nogometnog terena. Njegovo je ime postalo pravi brend koji svake godine generira ogromne količine novca, prenosi Marca.
"Ronaldo je veliki pokretač na finansijskim tržištima. Cristiano Ronaldo pravi je proizvod, usluga i digitalna kompanija. Ima i muzej sa svojim kipom. Vrlo je rijedak.
Aerodrom Madeira nazvan je po njemu. U smislu kolektivne percepcije, to je vrlo impresivno", kaže marketinški stručnjak Jean-Philippe Danglade.
Podjednako ga i mrze i vole
Portugalski igrač zaradi oko 200 miliona eura godišnje. U to se ubrajaju plaće, prava na sliku, sponzorstva i raznih drugi poslovi.
Tokom godina Ronaldo se etablirao i kao nogometaš i kao robna marka.
Ronaldov sjajan stav i samopouzdanje razlog su zbog kojih napadača iz Funchala podjednako i mrze i vole.
Mnogi ga ljudi mogu nazvati arogantnim. Međutim, bez sumnje, njegov karakter je ono što ga čini jedinstvenim.
Među njegovim brojnim investicijama su:
- Hoteli pod imenom Pestana CR7 Lifestyle
- Teretane pod nazivom CR7 Crunch Fitness
- Parfemi Cristiano Ronaldo Fragrances, u dogovoru sa Eden Perfums
- Donji veš za muškarce i dječake CR7 Underwear u saradnji sa JBS Textile
- On je i zaštitno lice mnogih drugih sponzora kao što su Nike, Herbalife i PokerStars