unosan posao

​Cristiano Ronaldo vrijedi 850 miliona eura

Nema sumnje da Cristiano Ronaldo nastavlja postizati golove u Saudijskoj Arabiji, težići mitskoj brojci od 1.000 službenih golova, što bi ga zlatnim slovima upisalo u historiju. Ipak, istina je da Portugalac već zauzima mjesto u galeriji nogometnih velikana.

Postoji i druga strana Cristiana Ronalda, onaj koji pokazuje istu ambiciju van terena kao i na njemu. Nikada nije mirovao, već je imao sportske i poslovne interese različitih vrsta. Njegov najnoviji poduhvat je partnerstvo s jednim od najpoznatijih reditelja u industriji, Britancem Matthewom Vaughnom, poznatim po filmovima poput "Layer Cake" (2004), "Kick-Ass" (2010) i "X-Men: First Class" (2011). Zapravo, već su dva filma u pripremi.

Van terena, napadač je pravi poduzetnik. U posljednjim godinama pokrenuo je niz projekata, poput brenda odjeće CR7, koji prodaje donje rublje, obuću i parfeme, ulaganja u hotele u Evropi, Aziji i Latinskoj Americi, luksuzne nekretnine u različitim dijelovima svijeta, udio u Chrono24, njemačkoj platformi za prodaju luksuznih satova, udio u Confina Media, jednom od najpopularnijih audiovizualnih grupa u Portugalu, te udio u Vista Alegre Atlantis SGPS, portugalskom proizvođaču porculana i keramike, piše Marca.

Pored toga, Ronaldo je pokrenuo svoj YouTube kanal "UR Cristiano", koji je brzo stekao popularnost. Nedavno je inovirao prijenosom uživo finala Premier Padel P1, profesionalnog padel turnira održanog u Rijadu, Saudijska Arabija, a prijenos putem njegovog kanala dosegao je više od 130 zemalja.

Utjecaj CR7 nadilazi nogomet, etablirajući ga kao globalni brend ogromne vrijednosti. Kombinacija njegovih performansi na terenu, dominantne prisutnosti na društvenim mrežama i unosnih sponzorskih ugovora učvršćuje njegovu poziciju kao jednog od najvrijednijih i najutjecajnijih sportista na svijetu.

Prema studiji Portugalskog instituta za administraciju i marketing (IPAM), objavljenoj ove godine, brend 'CR7' će dostići rekordnu vrijednost od 850 miliona eura u 2025. godini.

U pogledu prihoda, Cristiano Ronaldo trenutno zarađuje 200 miliona eura godišnje u Al Nassru, uz dodatnih 150 miliona eura iz reklamnih ugovora s globalnim brendovima poput Nikea, Tag Heuera i Louis Vuittona. Na društvenim mrežama, Portugalac je postao najpraćenija javna ličnost na svijetu, s više od milijardu pratitelja na svojim platformama.

Još jedna značajna činjenica iz studije je da CR7 godišnje generiše prosječno 22,3 miliona vijesti širom svijeta, kao i 187 miliona pretraga na Googleu. Također je spomenut u 4.000 knjiga na Amazonu i pojavljuje se u 63.000 naučnih članaka.