Kad je izvršni direktor indijske aplikacije za dostavu Zomato dao oglas za šefa osoblja na društvenim mrežama, isaknuo je i dva velika uvjeta.
Prvi je da da ovaj uposlenik ne bi bio plaćen za prvu godinu, a drugi da bi čak morao platiti firmi dva miliona indijskih rupija (oko 23.670 američkih dolara) za privilegiju ove uloge.
Objava je odmah izazvala burne reakcije indijskih korisnika društvenih mreža.
No, izvršni direktor Zomata Deepinder Goyal je poručio da će ova naknada biti donirana njegovoj nevladinoj organizaciji Feeding India, misleći na taj posao kao na "program brzog učenja koji bi pružio deset puta više učenja od kursa menadžmenta".
Međutim, Goyal je otkrio da je zahtjev za plaćanjem za posao bio samo trik.
"Bio je to samo filter, pronaći ljude koji su imali moć cijeniti priliku", rekao je Goyal.
Objava je uspjela privući pažnju, kao i više od 18.000 prijavljenih u samo 24 sata, prije nego što su prijave zatvorene.
No, indijska ekonomistica Soumya Bhowmick rekla je za CNN da je ovaj trik možda odmah isključio talentirane kandidate.
“Iako je pokazivanje strasti prema poslu pohvalno, finansijska privilegija često diktira hoće li sebi neko moći ‘priuštiti’ bavljenje takvim strastima – slično učešću u skupom hobiju kao što je golf.
Organizacije imaju pravo nuditi takve uloge, ali nepobitno je da su te mogućnosti isključive, naročito u kontekstu globalnog juga poput Indije gdje je za većinu ljudi primarna motivacija za traženje zaposlenja osiguranje sredstava za život", rekla je Bhowmick.