callumovo čedo

Čuveni Ian Callum lansira vlastiti brend: Skye kao dječija igračka

Nazvan Skye po škotskom ostrvu

Ian Callum je jedan od najpoznatijih svjetskih dizajnera automobila, bivši šef stajlinga i Jaguara i Aston Martina. Kao takav, njegov životopis dizajna uključuje naglaske od DB7 do I-Pacea. Nasuprot toj listi, Callum Skye je definitivno radikalan odmak.

Nakon što je napustio Jaguar 2019. godine, Callum je osnovao istoimenu (ali kapitaliziranu) kompaniju Callum, zajedno s nekoliko drugih bivših rukovodilaca JLR-a. Prvi projekat kompanije bila je vrhunska restomod verzija originalnog Aston Martina Vanquisha 2020. Od tada, Callum je očigledno uradio značajnu količinu nekreditovanog posla na "bijeloj etiketi" za druge proizvođače automobila. Sada se sprema da lansira potpuno novo vozilo pod sopstvenim brendom.

Nazvan Skye po škotskom ostrvu, trebalo bi da ima šasiju sa svemirskim okvirom, pogon na sve točkove i pravu terensku sposobnost zahvaljujući onome što direktor inženjerstva Adam Donfrancesco kaže da će biti do 21,6 inča hoda točkova i 13,7 inča klirens od tla. Skyeove proporcije čine da izgleda malo kao side-by-side coupe, ali je zapravo postavljen da bude znatno veći, sa ukupnom dužinom od 159 inča i širinom od 74,8 inča, plus ono što nam je rečeno da će biti konfiguracija dva plus dva sedišta unutar nevidljive kabine.

Smisliti kako to tačno nazvati je izazov, čak i za samog Calluma.

„Sviđa mi se ideja da to ne možete baš kategorizovati“, rekao je kada smo razgovarali s njim i Donfranceskom telefonom.

"Malo liči na I-Pace u tom pogledu, ljudi će morati da odluče šta misle da je to. Znam da će imati terenske sposobnosti koje nisu previše daleko od nekih od vrhunskih off-roadera, ali mi također želimo da to bude i gradski automobil."

Prostorski okvir Skya- koristit će veze od karbonskih vlakana između metalnih spojnih dijelova, a Donfrancesco je potvrdio da je jedinstven za Calluma i da se ne dijeli ni sa jednim drugim proizvođačem. Karoserija će biti izrađena od laganog kompozitnog materijala. Ovjes će biti potpuno nezavisan, s dvije različite opcije artikulacije kako bi kupci mogli odabrati veći ili manji razmak od tla.