Novi podaci iz Nielsena pokazuju da Disney ima najveći udio gledanosti televizije među svim medijskim kompanijama u Sjedinjenim Državama - i to u posljednjih šest mjeseci.
Pored svoje mjesečne rang-liste gledanosti prema platformi (striming, kablovska i emitirana), Nielsen također pruža mjesečni pregled upotrebe TV-a od medijske kompanije. Provajder rejtinga to naziva Media Distributor Gauge, i pokazuje da je za april, Disney zauzeo najviše vremena gledanja od bilo kojeg konglomerata sa 11,5 posto ukupne upotrebe TV-a.
Ta brojka uključuje striming na Hulu i Disney+ — koji su činili 4,9 posto ukupne upotrebe TV-a u izvještajnom periodu (koji je trajao od 1. do 28. aprila) — kao i ABC, ESPN i Disneyeva druga kablovska i striming svojstva. ABC i ESPN prenijeli su najgledaniji pojedinačni televizijski prenos u aprilu — rekordnu utakmicu NCAA ženskog košarkaškog prvenstva, koja je imala 18,87 miliona gledalaca.
Disney predstavlja nove sastave za 2022-2023 za ABC, ABC News, Freeform, ESPN, FX i National Geographic reklamnim i medijskim zajednicama na DISNEY 2022 UPFRONT, uživo sa Pier 36 u New Yorku.
Snažno drugo mjesto na listi distributera zauzeo je YouTube, koji je već godinu najbolja individualna platforma za striming sa 9,6 posto. NBC Universal (8,9 posto), Paramount (8,8 posto) i Warner Bros. Discovery (8,1 posto) čine ostatak prvih pet, a Netflix (7,6 posto) je šesti.