Novi Porsche Taycan Turbo GT je do sada najmoćniji cestovni automobil ove marke – i već je postavio rekorde krugova na dvije najprestižnije svjetske trkačke staze.
Dostupan kao dvosjed i sa opsežnim remontom šasije i pogonskog sklopa, to je prvi električni automobil iz Porsche-ove poznate GT divizije i jedan od najbržih automobila s četiri vrata na tržištu.
Zamjenjuje nedavno obnovljeni zadnji motor Taycana za motor sa inverterom od silicijum-karbida, koji smanjuje gubitke energije dok tranzistori prelaze iz uključenog u isključeno stanje. Ovo omogućava veću maksimalnu struju od 900A, značajno povećavajući maksimalnu snagu.
Kao takav, Turbo GT je sposoban da isporuči do 1093 KS i 988 lb ft – 73 KS više od tromotornog Tesla Model S Plaid .
Prema službenim testovima, može izdržati maksimalnu snagu dvije sekunde istovremeno koristeći Launch Control i izbaciti 778 KS u normalnom radu.
Taycanova funkcija push-to-pass je također evoluirala kako bi iskoristila prednosti novog motora. Ponovo je kalibriran – i preimenovan u Attack mod – inspiriran Porsche 99X Formula E automobilom, koji daje 939 KS za 10 sekundi.
To je 67 KS više nego što nudi push-to-pass kod drugih Taycan modela. Performanse su također pojačane smanjenjem mase od 75 kg u poređenju sa Taycan Turbo S.
Ovo je postignuto liberalnom upotrebom karbonskih vlakana – na B-stubovima, poklopcima retrovizora i sjedištima, između ostalog – kao i ugradnjom laganih kovanih točkova od 21 inča i uklanjanjem mehanizma za meko zatvaranje prtljažnika.
Čak su i disk komore keramičkih kočnica i kućišta prerađeni kako bi se uklonilo još 2 kg. Opcioni Weissach paket vodi dijetu korak dalje, „eliminirajući svu opremu koja nije potrebna za vožnju na stazi“.
Među promjenama su uklanjanje zadnjih sjedišta, stražnjih zvučnika i jednog od dva priključka za punjenje. Nestali su i podovi i prostirke za prtljažnik, kao i dio unutrašnjeg materijala za zvučnu izolaciju.