Šef dizajna grupe Laurens van den Acker vjeruje da daje marki kultni izgled i oblik sa istom vrstom dugotrajne sposobnosti kao BMW Mini ili Fiat 500; možda čak i Porsche 91.
Prema njegovim dizajnerima, „retro futuristički“ oblik novog Renault 5 E-Tech ne samo da podsjeća ljude na velike dane originalnog R5.
Šef dizajna grupe Laurens van den Acker vjeruje da daje marki kultni izgled i oblik sa istom vrstom dugotrajne sposobnosti kao BMW Mini ili Fiat 500; možda čak i Porsche 911.
Usvajanje novog oblika R5 bila je vrlo pragmatična odluka koju je donio izvršni direktor grupe Luca de Meo kada je prvi put stigao u kompaniju prije tri i po godine. Koncept je već bio gotov u dizajnerskom studiju, jer su ga kreirali prema specifikacijama dizajneri koji su shvatili da kompanija treba zamijeniti i Clio i Twingo, a nije si mogla priuštiti oba.
Van den Aker vjeruje da će Renault izvući velike koristi od korištenja emotivnog, retro-modernog dizajna, ali priznaje da bi moglo biti problema u vrijeme zamjene za kompanije koje imaju takav dizajn – i ništa drugo. Reno nije u toj poziciji, kaže on. „Imamo i druge modele B segmenta“, objašnjava on. “Na čelu sa Lucom, vjerujemo da bi 5 moglo trajati 20 godina. Ali Clio će se mijenjati s vremenom.”
Serijska verzija Renaulta 5 predstavljena je ranije ove sedmice na sajmu automobila u Ženevi, kao prvi u valu retro električnih automobila koji dolaze iz francuske marke u narednih nekoliko godina.
Kao što je obećano, cestovni automobil je vjeran prijevod hvaljenog koncepta iz 2021., uzimajući veliku inspiraciju iz originalnog Renaulta 5 iz 1970-ih, a na kraju će mu se u zastupnicima pridružiti i evoluirane verzije slično nostalgičnih Renault 4Ever i Twingo koncepata.