Ekonomija

dm na listi najznačajnijih investitora u BiH

Sa ukupnim investicijama u poslovnoj 2018/2019. godini od 7,9 miliona KM, 68 novozaposlenih te sa planiranih 6,6 miliona KM ulaganja u novoj poslovnoj, 2019/2020. godini, kompanija dm drogerie markt BiH uvrštena je na listu najznačajnijih investitora u našoj zemlji za 2019. godinu.

Prestižno priznanje menadžeru Ekspanzije dm-a Jasminu Družiću uručeno je na ceremoniji „Izbora najznačajnijeg stranog investitora za 2019. godinu”, koja je, u organizaciji Agencije za unapređenje stranih investicija u BiH (FIPA), danas održana u Sarajevu.

„Velika je čast biti prepoznat kao privredni subjekt, koji osim što kontinuirano postiže dobre poslovne rezultate na bh. tržištu, svojim radom, i kroz investicije, značajno pomaže domaće tržište i ekonomiju te tako doprinosi ukupnim pozitivnim kretanjima u bh. društvu. Podsjećam da smo u 13 godina poslovanja, zaključno sa septembrom 2019. ukupno investirali 71,6 miliona KM u BiH. Naravno, i u narednim godinama planiramo nastaviti sa trendom ulaganja u Bosni i Hercegovini za što smo u tekućoj poslovnoj godini izdvojili iznos od 6,6 miliona KM“, poručio je Jasmin Družić, menadžer Ekspanzije dm-a.

Priznanje za ulaganja u BiH u 2019. godini dobilo je 11 firmi iz različitih proizvodnih sektora, koje su ukupno investirale 470,5 miliona maraka i zaposlile 5.560 radnika. Stručna Komisija sastavljena od predstavnika FIPA-e, Ministarstva spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH te Vijeća stranih investitora u BiH, sudjelovala je u izboru stranih investitora koji svojim ulaganjima značajno sudjeluju u razvoju domaće ekonomije.

„Da bismo skrenuli pažnju, odali priznanje i posebno istakli doprinos stranih investitora u razvoju domaće ekonomije tradicionalno organizujemo ovu  manifestaciju. Smatramo da je kontinuirano pružanje podrške, održavanje kontakata i uspostavljanje dugoročnih odnosa sa stranim investitorima od izuzetne važnosti, a da su postojeći strani investitori najbolji ambasadori promocije jedne zemlje“, poručili su iz FIPA-e.

Podsjetili su kako direktne strane investicije (DSI) imaju veliki značaj za privrede zemalja u tranziciji, kakva je i Bosna i Hercegovina, s obzirom da omogućuju priliv međunarodnog kapitala u zemlju direktno utičući ne samo na ekonomsku nego i na socijalnu, obrazovnu i kulturološku dimenziju.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za trinaest godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija sa 719 zaposlenika i 75 prodavnica u 44 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu.

U poslovnoj godini 2018/19. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 188,2 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača.

Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.