Dok drugi proizvođači namještaja povećavaju svoje cijene, Ikea ide kontra inflatorne struje i pokreće treću rundu sniženja za tisuće proizvoda u godinu dana kako bi kupcima ublažila pritisak inflacije
Još prošle godine najpoznatija trgovina namještajem u svijetu – Ikea – obavezala se sniziti cijene svojih proizvoda kako bi ostala pristupačna kupcima i u vremenu visoke inflacije. Od 1. maja švedski div najavio je novi krug sniženja kako bi zadovoljili i potrošače s ograničenim budžetom.
Snižavanje cijena ići će postepeno – prvo u Kanadi, Francuskoj i Južnoj Koreji, zemljama u kojima niže cijene na stotinama proizvoda imaju već od 1. maja.
U Francuskoj, gdje je Ikea ubrzala svoju ekspanziju, na popis od 1.550 artikala s nižom cijenom dodano je još 150 proizvoda. Ikeu će snižavanje cijena samo u toj zemlji koštati 200 miliona eura za tekuću fiskalnu godinu.
Još nije poznato koliki će biti ukupni troškovi sniženja cijena, iako je Ingka Group, u čijem je vlasništvu 90 posto Ikeinih filijala u svijetu, izdvojila 1,1 milijardu dolara u tu svrhu na početku fiskalne godine u septembru 2023.
A kako je rekao šef Ikeine maloprodaje Tolga Öncü za Fortune, snižavanje cijena generiralo je nagli porast posjeta trgovinama, ali i prodaje sniženih proizvoda.