Požari na električnim automobilima događaju se širom svijeta i predstavljaju ozbiljan problem jer se s njima teško nositi.
U Južnoj Koreji su sada odlučili poduzeti konkretne mjere i njihovo Ministarstvo okoliša će održati hitan sastanak kako bi se raspravljalo o požarima električnih vozila.
Povod za ovaj potez je požar koji je izazvao Mercedes EQE koji je spontano planuo u podzemnoj garaži stambenog kompleksa u Incheonu. Japan Times navodi da je požar oštetio ili uništio otprilike 140 vozila, da su zbog njega 23 osobe završile u bolnici i da je zbog vatre evakuirano više od 700 stanovnika kompleksa.
Ovaj je incident je navodno natjerao vlasnike i suvlasnike nekih zgrada u Koreji da zabrane ulazak električnih vozila u svoje podzemne garaže.
Reuters izvještava da će Južnokorejska vlada uskoro objaviti "sveobuhvatne mjere u vezi s požarima električnih vozila".
To bi se moglo dogoditi već sljedeći mjesec, a izvješća sugeriraju da bi nova pravila mogla zahtijevati od proizvođača automobila da otkriju tko isporučuje baterije za njihova električna vozila.
Ako je tačno, čini se da će Koreanci pod povećalo staviti kineske firme jer je kineska Farasis Energy navodno napravila bateriju koja je kriva za nezapamćeni požar u podzemnoj garaži.
Nije jasno što se time može postići jer ni baterije iz ostalih država nisu "imune na požare" jer u Koreji su već izgorjeli brojni Hyundaiji, Kie, Tesle i automobili drugih proizvođača.
Možda je bolje rješenje da im se dozvoli parkiranje samo u garažama sa specijalnim sistemima za gašenje specifičnih požara baterija bez obzira na zemlju njihove proizvodnje.