PAKET OPREME HANDSCHALTER

Dvije godine nakon Supre: Hoće li povratak ručnog mjenjača u BMW-u Z4 pokrenuti val novih-starih trendova?

BMW je konačno odustao od svoje dosadašnje politike i s modelom Z4 M40i konačno će ponuditi ručni mjenjač

BMW je konačno odustao od svoje dosadašnje politike i s modelom Z4 M40i konačno će ponuditi ručni mjenjač. Ručni mjenjač sa šest brzina postat će dostupan širom svijeta od marta 2024. godine. Uz paket "Handschalter" (što je njemački izraz za ručni mjenjač), vlasnici će dobiti i niz dodatnih jedinstvenih opcija, uključujući posebne podešavanje ovjesa, specifične kotače i ekskluzivne boje.

Iako je možda već prekasno za ovu odluku, ljubitelji ručnog mjenjača imaju razloga za slavlje jer Z4 sada nakon pet godina od lansiranja G29 Z4 i dvije godine nakon Supre, dobiva svoju ručnu verziju u najsnažnijoj varijanti.

Očekivano, ručni mjenjač nije tako efektan u ubrzanju kao osmosttepeni automatski, no, s ubrzanjem od 0 do 100 km/hza 4,2 sekunde u usporedbi s 3,9 sekundi koliko je potrebno automatskom, malo ko će se požaliti.

Maksimalna brzina i snaga motora ostaju nepromijenjeni. Z4 M40i s ručnim mjenjačem i dalje će isporučivati ​​382 KS iz svog turbopunjenog rednog šestocilindarskog motora od tri litre.

BMW ističe kako je njihov inženjerski tim posebno prilagodio ručni mjenjač Z4 modelu, pružajući "mekani osjećaj" karakterističan za BMW-ove modele. Osim toga, koriste se dijelovi specifični za M liniju, ističući kako ovo nije samo kopija Suprinog ručnog mjenjača.

Međutim, dani kada je ručni mjenjač bio jeftinija opcija su prošlost. Sada će za privilegiju vožnje Z4 s ručnim mjenjačem morati izdvojiti dodatnih 3400 eura. Ova opcija bit će dostupna samo na modelu M40i s šestocilindričnim motorom, dok će osnovni Z4 sDrive30i ostati samo s automatskim mjenjačem.

No, kupci će dobiti više od samo ručnog mjenjača za svoj novac. Paket "Handschalter" nudi jedinstveno podešavanje ovjesa koje uključuje kontrolu proklizavanja i diferencijala, posebne opruge i postavke amortizera te sportsko upravljanje.

Vizualno, odabir ručnog mjenjača dodaje i raspoređene naplatke, što je prvi put za Z4. Ove M-lake legure imaju 19 inča sprijeda i 20 inča straga, što bi trebalo poboljšati performanse automobila.

Vlasnicima BMW-a Z4 M40i s ručnim mjenjačem bit će dostupne metalik boje bez dodatnih troškova. Osim toga, crvene kočnice i detalji poput produžene Shadowline obloge u crnoj boji dodatno nadograđuju izgled automobila.

Paket ručnog mjenjača također nudi unaprjeđenje interijera, uključujući mogućnost odabira prave Vernasca goveđe kože bez dodatnih troškova umjesto sintetičke Sensatec kože, uz pet različitih nijansi za odabir, uključujući i opcije od alcantare i kože.