PREPUNA DVORANA

Edo Maajka uz orkestar spojio nespojivo, kombinovao ulični rap i rafinirani jazz

Edo Maajka i Jazz orkestar HRT-a na čelu s dirigentom Mironom Hauserom sinoć su u Muzeju savremene umjetnosti u Zagrebu spojili, nekad nespojivo, ulični rap i rafinirani jazz orkestar. Nastup u Dvorani Gorgona popratila je puna dvorana.

View this post on Instagram

A post shared by muzika.hr (@muzikahr)

Dva su desetljeća karijere, u kojima je sedam albuma i preko 150 pjesama, iza Ede Maajke (Edina Osmića), a sinoć je u stankama između pjesmama svoj put i neke od emotivnih detalja o pjesmama i albumima ispričao publici i radio slušateljima, a tu mu se dosjetkama ubacivao i lider koncerta Miron Hauser, kojem je ovo bila i prilika da pokaže svoje pjevačke i rap sposobnosti, koje su otklonile ideje o “učmalosti jazza i klasike”.

Najveći Maajkin hit “Prikaze”, koju reper, zbog dugačkog storytellinga, pjeva samo do refrena, nakon 15 godina otpjevao je u cijelosti. Slijedio je “Pržiii”, što je bio uvod u dio seta gdje se Maajka osvrće na narodnjačku dominaciju. Odnosno, kako je narodnjak shortcut do hita, ili kako je Hauser rekao šrot-cut do hita. A tu mu se Hauser pridodaje u pjevanju pa zajedno izvode “Dolazim i odlazim” u narodnjačkom duhu, što je još jedan pun u večeri kontrasta.

@muzikahr

edo maajka uz hrt jazz orkestar (dir miron hauser) nakon 15 godina prvi put izveo refren prikaza uživo

♬ original sound - muzika hr