Prije nekoliko dana počeli su radovi na otklanjanju nedostataka na mostu Počitelj koji je na Koridoru 5C.
Naime, kako je poznato, prije nekoliko mjeseci primjećene su pukotine koje su nastale zbog pogrešno postavljenih 'kablova' u betonsku konstrukciju.
A, kako je Raportu rečeno: posao je završen. Dobili smo i ekskluzivne fotografije iz 'unutrašnjosti' mosta, dugog 945 metara, dok su se radovi odvijali.
U narednom periodu nastavlja se pregled ostalih polja i aktiviraju se završni radovi na mostu Počitelj.
Kako je jutros saopćeno iz Autocesta FBiH plan je da se most završi do ljeta kada bi trebao biti pušten u funkciju.
Svemu ovome prethodile su brojne interne istrage kako bi se utvrdilo ko je kriv zbog puknuća.
U sklopu te revizije utvrđen je niz propusta bivše uprave Autocesta FBiH koja očito nije dovoljno kontrolirala izvođača radova.
Posao gradnje koji je vrijedan 28 miliona eura, dobio je konzorcij azerbejdžanske kompanije Azvirt LLC te kineskih firmi Sinohydro Corporation Limited i Powerchina Roadbridge Group, koji je kao podizvođača angažirao širokobriješki Hering.
Upravo je problem podizvođač.
Prema informacijama Raporta, konzorcij koji je dobio posao izgradnje mosta po ugovoru sa Autocestama nije smio imati podizvođača. Posebno ne kompaniju koja nema nikakvog iskustva sa izgradnjom ovakvih mostova. A kompanija Hering - nema iskustva.
Ranija Uprava morala je reagirati i upozoriti izvođača da ne smije koristiti podizvođače.