Lamborghini je objavio odgodu svoje strategije elektrifikacije, pomaknuvši lansiranje prvog potpuno električnog vozila s 2028. na 2029. godinu. Stephan Winkelmann, izvršni direktor Lamborghinija, izjavio je u sjedištu firme da tržište za električne superautomobile neće biti spremno prije 2029. godine, izražavajući sumnju u spremnost tržišta već 2025. ili 2026. godine.
Winkelmannov stav odražava zabrinutost proizvođača luksuznih automobila da trenutna tehnologija električnih vozila ne zadovoljava jedinstvene zahtjeve njihove klijentele, koji traže iznimne performanse i bogato iskustvo vožnje.
Trenutno, Lamborghinijeva ponuda uključuje tri hibridna modela: Urus SE, Revuelto i Temerario, čija je cijena postavljena na 300.000 eura. Lamborghini naglašava važnost očuvanja nasljeđa marke u svakom EV modelu koji nosi njihov znak, ističući probleme povezane s tišinom električnih vozila kao potencijalnu prepreku.
Dodatni izazov predstavlja i plan Evropske unije o zabrani motora s unutrašnjim sagorijevanjem do 2035. godine. Winkelmann je spomenuo moguće odgode u provedbi ovog plana i istaknuo Lamborghinijevo interesiranje za sintetička goriva kao alternativu potpunoj elektrifikaciji, ukazujući na to kao na priliku za superautomobile.
Odgođeni električni model, predstavljen konceptom Lanzador 2023. godine, bit će visoki kupe s rasporedom sjedala 2+2. Premda su početni planovi sugerirali početak proizvodnje 2028. godine, sada se očekuje da će Lamborghini predstaviti ovaj model 2029. godine. Kompanija nije komentirala sudbinu planiranog električnog SUV-a, koji je trebao slijediti nakon Lanzadora u 2029. godini.
Lamborghinijeva oprezna strategija prema električnim vozilima (EV) nije usamljena. Aston Martin i Bentley također su odgodili lansiranje svojih EV-ova, citirajući zabrinutosti vezane za ograničenja tržišta i tehnologije. Nasuprot tome, Ferrari ostaje na putu za lansiranje svog prvog EV-a 2025. godine, postavljajući se kao iznimka u luksuznom segmentu automobilske industrije.