lov u mutnom

Euforija zbog “Oasisa”: Hotel optužen da je otkazao rezervaciju na dan koncerta, a onda ponudio sobu po višoj cijeni

Lanac hotela u Manchesteru optužen je da je otkazao rezervaciju nakon što je najavljeno ponovno okupljanje čuvenog benda "Oasis" - i ponovo ponudio sobu klijentu po višoj cijeni.

Sacha Lord, savjetnik za ekonomiju, napisao je na mreži X da ga je kontaktiralo "nekoliko ljudi" kojima je rečeno da su im Maldron Hoteli otkazali sobe nakon "računarske pogreške".

Tvrdio je da su kasnije dobili "povratnu ponudu za tri puta veću cijenu".

Fan "Oasisa" Mark Slinger (36) koji živi na otoku Man, rekao je za Sky News da je rezervirao sobu u hotelu Maldron s četiri zvjezdice u centru Manchestera za 20. juli - posljednju večer nastupa "Oasisa" u Heaton Parku sljedeće godine.

Rezervirao je sobu po cijeni od 90 funti preko booking.com jučer ujutro kada je bend najavio svoju veliku turneju nakon ponovnog okupljanja.

No, navečer su ga kontaktirali iz hotela tražeći da otkaže rezervaciju.

"Pišemo vam da bismo vas obavijestili o problemu s vašom rezervacijom u Maldron Hotel Manchester City Centre.

Zbog tehničke greške primili ste potvrdu za rezervaciju koja nije uspješno obavljena. Nažalost, trenutno ne možemo ispuniti vašu rezervaciju", glasio je e-msil.

U poruci se dodaje da je to zahtjev za otkazivanjem, za koji je Mark zamoljen da "odmah prihvati".

No, on to nije prihvatio zahtjev i neće učiniti. Također ne vjeruje da se problem sveo na "tehničku grešku".

"Shvatili su da mogu otkazati i ponovno prodati po četiri puta većoj cijeni zbog nastupa u Oasisu", rekao je Slinger.

Budite u toku sa svim najnovijim vijestima iz Ujedinjenog Kraljevstva i cijelog svijeta prateći Sky News

Iz Maldron Hotelsa saopćili su za Sky News:

"Zbog tehničke greške s našim sistemom rezervacija 26. i 27. august 2024., rezervirano je značajno više soba nego što je bilo dostupno za večeri koncerata Oasis 11./12./19./20. jula 2025. u Maldronu Hotel Manchester City i Maldron Hotel Cathedral Quarter.

Kao rezultat toga, nismo u mogućnosti ispoštovati sve rezervacije napravljene na te datume i aktivno sarađujemo s korisnicima u vezi s njihovim rezervacijama.

Hoteli trenutno ne primaju nikakve rezervacije dok mi istražujemo problem. Ovo nije pokušaj preprodaje soba po prenapuhanim cijenama, već problem prebukiranosti zbog tehničke greške.

Ispoštovat ćemo sve rezervacije napravljene prije 26. augusta. Iskreno se izvinjavamo zbog mogućih neugodnosti."