Vijeće ministara Bosne i Hercegovine jednoglasno je donijelo odluku o raspodjeli sredstava međunarodne pomoći poplavljenim područjima u Bosni i Hercegovini iz doniranih sredstava evidentiranim na Jedinstvenom računu trezora Bosne i Hercegovine, koju je pripremilo Ministarstvo sigurnosti.
Sredstva u ukupnom iznosu 20.397.017,38 KM dobijena su kao donacije Vlade Republike Hrvatske (19.558.300,00 KМ), Vlade Kosova (390.944,99 KМ), Ambasade Kine (10.000 KM), Ambasade Republike Azerbajdžana (391.166 KМ) i zaposlenih u institucijama BiH (46.606,39 KМ).
Kriteriji za raspodjelu pomoći u skladu sa zaključkom sa 61. sjednice Vijeća ministara BiH uključuju: broj domaćinstava pogođenih poplavama, broj oštećenih stambenih, poslovnih i ostalih objekata, hitnost intervencija, dužinu oštećene lokalne, regionalne i magistralne cestovne infrastrukture i mostova, zahvaćena površina lokalnih riječnih korita i kanala, te visina procijenjene štete na ostaloj javno-komunalnoj infrastrukturi.
Prilikom odobravanja sredstava u obzir su uzete prioritetne potrebe ugroženih građana lokalnih zajednica, kako bi se osigurala učinkovita i pravedna pomoć u saniranju posljedica poplava.
Sredstva su raspoređena Federaciji Bosne i Hercegovine 1.063.617,36 KМ (5,21 posto), Hercegovačko-neretvanskom kantonu 2.759.259,35 KМ (13,53 posto), Srednjobosanskom kantonu 1.031.159,53 KМ (5,06 posto), gradovima Mostaru 341.323,08 KМ (1,61 posto) i Konjicu 4.400.726,24 KМ (21,58 posto), te osam općina Fojnici 1.837.064,36 KМ (9,01 posto), Kiseljaku 1.716.664,58 KМ (8,42 posto), Kreševu 2.296.208,86 KM (11,26 posto), Jablanici 4.774.154,63 KМ (23,41 posto), Varešu 74.137,41 KМ (0,36 posto), Drvaru 26.454,02 КМ (0,13 posto), Visokom 66.135,07 KМ (0,32 posto) i Brezi 10.112,89 KМ (0,05 posto).
Ministarstvo sigurnosti vršit će raspodjelu svake naredne donacije, odnosno prikupljenih sredstava na ovom računu, u skladu sa ovim procentima.
Krajnji korisnici ovih sredstava, nakon realizacije projekata, dužni su podnijeti izvještaj o utrošku sredstava Ministarstvu sigurnosti BiH.