Nikada nemojte pomisliti da velikim kompanijama ponestaje mjesta na koja mogu ubaciti svoje oglase. Facebook, primjerice, provodi test koji sponzorirani sadržaj stavlja u obavijesti korisnika. Pojavljuju se uz standardne obavijesti u Facebook aplikaciji i čini se da ne postoji način da ih se u potpunosti blokira.
Od Windows Start izbornika do Microsoft Outlooka, nema ograničenja u mjestima koja će firma unovčiti prodajom oglasnog prostora. Rob Pegoraro iz PCMaga uočio je novu lokaciju: popis obavijesti aplikacije Facebook.
Pegoraro piše da je počeo primjećivati plaćene promocije, koje pokazuju oznaku “Sponzorirano”, na Android Facebook aplikaciji prije otprilike dvije sedmice. Slično kao oglasi na glavnoj Facebook platformi, postoji izbornik pored svakog od njih koji korisnicima omogućuje sakrivanje više oglasa od tog oglašivača, ali ne postoji način da se blokiraju sve sponzorirane objave.
Oglasi također imaju poveznicu “Zašto vidim ovaj oglas”, iako Pegoraro napominje da, uz jednu iznimku, izgleda da nisu ciljali na njegove interese. Dodao je da se oglasi još nisu pojavili na web stranici Facebooka ili na njegovoj iPad Facebook aplikaciji. Oglasi se nisu pojavili ni u historiji obavijesti.
Meta je potvrdila da su oglasi na popisu obavijesti bili dio malog testa, ograničenog na podskup korisnika.
“Stalno radimo na tome da pomognemo robnim markama da dosegnu više kupaca i olakšamo ljudima da otkriju firme i proizvode koji su im najrelevantniji”, rekao je glasnogovornik Mete Tom Channick u izjavi. “Provodimo neke rane, ograničene testove funkcija oglasa u obavijestima i nadamo se da ćemo podijeliti više informacija uskoro.”
Više oglasa u prethodno neiskorištenim područjima uvijek će smetati ljudima i nema jamstva da će Meta ove oglase obavijesti objaviti svima. Međutim, firme obično ne mare previše za mišljenja korisnika kada je u pitanju novac od oglašavanja. Osim toga, već imamo oglase u Messengeru, pa bi Meta mogla pomisliti da smo do sada navikli na kršenje privatnosti.