Tehnologija

Facebook i Snapchat se složili: Budućnost društvenih mreža je TikTok

Snapchat je prvi osmislio ideju storija i sadržaja koji ostaje vidljiv samo 24 sata. Sada ova kompanija zajedno sa Facebookom ima drugačiju viziju o budućnosti društvenih mreža.

Izvršni direktor Snapchata, Evan Spiegl u razgovoru sa investitorima je istakao da ljudi sve manje koriste storije i sve više vremena provode na „Spotlightu“.

Za one koji ne znaju, „Spotlight“ je Snapchatov odgovor na TikTok. Isto se bazira na video klipovima različitih kreatora u vertikalnom pregledu.

„Ovo je nastavak trenda koji smo primjetili tokom pandemije. Ljudi se sve više okreću sadržaju sličnom onom na TikToku, dok su storijima opada popularnost. Mi smo fokusirani na inovacije u našoj ponudi sadržaja kako bismo bolje služili naštoj zajednici“, istakao je Spiegl.

Iako Spiegl nije detaljno objasnio kako će ove izmjene tačno izgledati, lako je zaključiti da će Snapchat sve više ličiti na TikTok, prenosi Verge.

Mark Zuckerberg također vidi TikTok kao jaku konkurenciju. „Ljudi danas imaju izbora da gledaju šta žele, a sadržaj sličan onom na TikToku veoma brzo raste.“, dodao je Zuckerberg.

Za razliku od Sneapchata koji i dalje ostavaruje neki rast, Meta (nekada Facebook) je razočarala investitore svojim izveštajem o zaradi prošle sedmice. Fejsbuk je izgubio 200 milijardi dolara tržišne vrednosti u danu.

U vremenu u kom Facebook i Snapchat imaju ozbiljne probleme u poslovanju, primjetno je da obje kompanije vide TikTok kao konkurenciju.