IT

Facebook je uveo novi izgled. Aktivirajte ga sa tri klika

Novi je izgled, najavljen tijekom prošlogodišnje konferencije F8, dosad bio dostupan samo na pametnim telefonima i tablet računalima

Facebook je u opticaj počeo puštati redizajnirano izdanje namijenjeno stolnim računalima, sa snažnijim naglaskom na dvije ključne značajke (događanja i grupe) te preglednijim rasporedom sadržaja.

Dodani su veći fontovi i upeglanije sličice, tamni način rada i pojednostavljeni prikaz s manje stupaca s informacijama. Dio Facebook Stories pomaknut je iznad kućice Update Status, dok je iznad kategorije Stories redizajnirana traka s izbornikom, gdje su smještene kartice dosad dostupne u izborniku na lijevoj strani ekrana, kao što su Events i Marketplace.

Dodana je i nova kartica Groups, također smještena u traku s izbornikom. Kliknete li na nju dobit ćete personalizirani pregled objava grupa čiji ste član i prijedloge grupa koje bi vam mogle biti zanimljive.

Takav je izgled, najavljen tokom prošlogodišnje konferencije F8, dosad bio dostupan samo na pametnim telefonima i tablet računalima. Trenutno ga ne možete dobiti automatski - to je predviđeno za kasnije razdoblje ove godine - već ga morate aktivirati.

Otvorite Facebook.

Logirajte se u svoj korisnički račun.

Otvorite Settings.

Kliknite See New Facebook.

Ako vam se ne sviđa, na staro izdanje zasad se možete vratiti ako kliknete Switch to Classic Facebook.