Nakon 20 godina, ljudi koji su rasli s Facebookom sada su u srednjim godinama, a mladi korisnici, pripadnici generacije Z, svoju su sreću pronašli na drugim platformama. Šefovi Facebooka i dalje tvrde da su za 'sve', ali su svjesni da se moraju mijenjati i graditi za generaciju Z kako bi i dalje ostali relevantni. Ovim planom ne ciljaju na tinejdžere, već na mlade koji prolaze kroz niz promjena, od odlaska na fakultet, prvog posla, prvog stana, ozbiljnih veza..
Zbog toga će se fokusirati na svoje jake proizvode poput Grupa, Datinga i Marketplacea, kojeg koristi svaki četvrti mladi korisnik u dobi od 18 do 29 godina, piše Axios.
A kako bi privukli mlađe fokusirat će se i na tri glavne promjene u prikazu sadržaja. Feed će tako nuditi sadržaj relevantan mlađima, poput proizvoda koji mogu kupiti na Marketplaceu, spojeva, grupa, raznih evenata. Nema tu spomena o novostima, vijestima i informiranju.
Žele veći naglasak na Reelse, odnosno kratke video formate koje žele lakše dijeliti. Naime, privatno dijeljenje sadržaja poraslo je za 80 posto u jednoj godini. Razvili su i profesionalni mod da budu još prilagođeniji kreatorima.
Novi AI sistem koji upravlja preporukama sadržajem testirali su na Reelsima, a u sljedećih godinu dana će ga staviti u cijeli video te u preporuke na Feedu. Cilj im je da 2026. imaju najbolji sistem preporuka.