Fanovi Victorije Beckham uskoro će zaviriti u njen život "iza kulisa" u novom Netflixovom dokumentarcu koji istražuje njen put od pop zvijezde do kreativne direktorice vlastitog brenda.
Victorijina dokumentarna serija najavljena je na edinburškom TV festivalu, a omogućit će novi pristup slavnoj porodici i onima koji su im bliski, kao i sadržavati "nikad prije viđene" arhivske snimke.
Nakon što se proslavila kao članica muzičke grupe "Spice Girls" 1990-ih, Victoria se uspješno otkrila i u svijetu mode, pokrenuvši vlastitu modnu marku 2008. godine.
Njen istoimeni brend, koji se prodaje u trgovinama širom svijeta, prodaje mnoge proizvode - uključujući odjeću, torbe i naočale.
Njen suprug, engleska nogometna legenda David Beckham, već je imao Netflixov "tretman" kroz četverodijelnu seriju o svom usponu do sportske zvijezde koja je izašla krajem prošle godine.
Pod nazivom "Beckham", ta je serija dospjela na naslovnice nakon što je Victoria prekinula šutnju o Davidovoj navodnoj aferi 2003. godine.
David je uvijek poricao te tvrdnje.
Par, koji se vjenčao 1999., nedavno je proslavio 25. godišnjicu braka. Postali su svojevrsni brend, a David se nakon sportske i manekenske karijere posvetio poslu.
Victoria i David zajedno imaju četvero djece, Brooklyna (25), Romea (21), Cruza (19) i kćerku Harper, koja ima 12 godina.
Adam Hawkins, direktor dokumentarnih serija na Netflixu, pohvalio je autentičnost svoje nove teme.
Osvrćući se na Beckhamove, rekao je publici u Edinburghu:
"Jedna stvar je bila sama Victoria, te scene s njom… ona je iznenađujuća, topla je, duhovita je, super pametna. Ssada ćemo dobiti priliku da se družimo s njom sljedećih nekoliko mjeseci."