Nedavno je vijest da je Vlada FBiH kupila novih 19 automobila izazvala burne reakcije, a ta informacija razotkrila je i činjenicu da je prethodna Vlada FBiH od 2017.godine do kraja mandata odobrila kupovinu čak 91 vozilo za potrebe federalnih institucija, o čemu je Raport već pisao.
No, odluka Vlade FBiH od prije nekoliko dana da odobri Federalnom ministarstvu prometa i komunikacija prodaju 13 službenih putničkih automobila ponovo je skrenula pažnju na upravljanje voznim parkom u državnim institucijama.
Naime, iz objavljenih podataka o karakteristikama vozila koja se prodaju vidljivo je da sva na prodaju idu zbog dotrajalosti, a od 13 vozila, njih šest je u ispravnom, odnosno voznom stanju, dok je sedam vozila neispravno.
Riječ je o vozilima od kojih su neka stara i po 28 godina, poput jednog vozila Lada Niva, dok je dosta vozila, uglavnom Škoda Fabia i Škoda Octavia staro i do 17 ili 18 godina.
U ponudi za prodaju „najmlađi“ je Audi A4 iz 2010. godine, za kojeg se navodi da je „dotrajao i ispravan“.
Prodaju službenih putničkih automobila Federalnog ministarstva prometa i komunikacija izvršit će Služba za zajedničke poslove organa i tijela Federacije Bosne i Hercegovine, putem javnog nadmetanja - licitacije, uz obaveznu objavu u jednim dnevnim novinama.
Finansijska sredstva koja se ostvare od prodaje su prihod Budžeta Federacije Bosne i Hercegovine.
No, postavlja se pitanje da li su ova vozila mogla biti prodata i ranije i koliko je još vozila za koje se čekalo „do zadnjeg“, odnosno do faze da budu neupotrebljiva , pa da se oglasi njihova prodaja.