modna kuća

Federer i Nadal snimili su kampanju za Louis Vuitton: Sada im se smiju, kažu da izgledaju kao reklama za Temu

Foto: Louis Vuitton

Teniske legende Roger Federer i Rafael Nadal ponovno su se našli pred objektivom poznate fotografkinje Annie Leibovitz u najnovijoj Louis Vuitton kampanji Core Values. Treba spomenuti da je ona pokrenuta još 2007. godine pod vodstvom predsjednika i izvršnog direktora modne kuće Pietra Beccarija, a uključivala je ikone poput Pelea, Maradone, Mihaila Gorbačova i Angeline Jolie. Nakon duge pauze, serijal se vratio 2022. s reklamom u kojoj su se našli nogometni rivali Lionel Messi i Cristiano Ronaldo. Sada su u centru pažnje pak oni teniski.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Louis Vuitton (@louisvuitton)

Prvi dio kampanje objavljen prošlog maja prikazuje dvojac kako planinari na italijanskim Dolomitima, na tzv. “Legendarnom putovanju do vrha”, kako glasi slogan. Najnoviji vizuelni prikaz prikazuje ih kako se opuštaju — ne kao takmičari, već kao saputnici. Federer nosi klasični Monogram Christopher ruksak, odjeven je u crnu rolku i tamne hlače s dodatkom elegantnog sata, dok Nadal nosi Monogram Eclipse verziju ruksaka te je odjeven u jednostavnu bijelu majicu kratkih rukama i traperice. Uz naravno neizostavne gojzerice.

Iako se radi o kampanji poznate modne kuće koju je fotografirala slavna Leibowitz, s velikim sportskim zvijezdama u glavnim ulogama, naišla je na brojne kritike na društvenim mrežama. Jedni u komentarima na službenom Instagram profilu brenda smatraju smiješnim to što Nadal nosi kratku majicu na planinskom vrhu, a drugi zamjeraju nespretnu montažu navodeći da kampanja izgleda kao da ju je radio AI program za početnike. Neki su otišli i korak dalje pa naveli da poster podsjeća na narudžbu s Temua. Navodno loša reklama ne postoji, ali čini nam se da je Louis Vuitton ipak mogao (i trebao) bolje.