Teniske legende Roger Federer i Rafael Nadal ponovno su se našli pred objektivom poznate fotografkinje Annie Leibovitz u najnovijoj Louis Vuitton kampanji Core Values. Treba spomenuti da je ona pokrenuta još 2007. godine pod vodstvom predsjednika i izvršnog direktora modne kuće Pietra Beccarija, a uključivala je ikone poput Pelea, Maradone, Mihaila Gorbačova i Angeline Jolie. Nakon duge pauze, serijal se vratio 2022. s reklamom u kojoj su se našli nogometni rivali Lionel Messi i Cristiano Ronaldo. Sada su u centru pažnje pak oni teniski.
Prvi dio kampanje objavljen prošlog maja prikazuje dvojac kako planinari na italijanskim Dolomitima, na tzv. “Legendarnom putovanju do vrha”, kako glasi slogan. Najnoviji vizuelni prikaz prikazuje ih kako se opuštaju — ne kao takmičari, već kao saputnici. Federer nosi klasični Monogram Christopher ruksak, odjeven je u crnu rolku i tamne hlače s dodatkom elegantnog sata, dok Nadal nosi Monogram Eclipse verziju ruksaka te je odjeven u jednostavnu bijelu majicu kratkih rukama i traperice. Uz naravno neizostavne gojzerice.
Iako se radi o kampanji poznate modne kuće koju je fotografirala slavna Leibowitz, s velikim sportskim zvijezdama u glavnim ulogama, naišla je na brojne kritike na društvenim mrežama. Jedni u komentarima na službenom Instagram profilu brenda smatraju smiješnim to što Nadal nosi kratku majicu na planinskom vrhu, a drugi zamjeraju nespretnu montažu navodeći da kampanja izgleda kao da ju je radio AI program za početnike. Neki su otišli i korak dalje pa naveli da poster podsjeća na narudžbu s Temua. Navodno loša reklama ne postoji, ali čini nam se da je Louis Vuitton ipak mogao (i trebao) bolje.