Iako Ferrari ostvaruje veliku dobit po proizvedenom automobilu, uglavnom zahvaljujući posebno prilagođenim modelima koje kupci mogu naručiti prema svojim željama, odlučeno je da se pretjerivanju stane na kraj.
Ferrari je oduvek nudio određeni stepen personalizacije kroz svoj ekskluzivni program Tailor Made, ali nedavni ekstravagantni zahtjevi natjerali su italijanskog proizvođača da ograniči ili potpuno zaustavi određene želje kupaca.
Pozlaćeni enterijeri, neonska svjetla i drugi ekstremni dizajnerski elementi počeli su da ugrožavaju naslijeđe i prestiž marke, tvrde mnogi unutar kompanije.
Sa novim smjernicama, Ferrari će biti znatno restriktivniji. Među novim pravilima je to da modifikacije moraju biti u skladu s Ferrarijevom dizajnerskom filozofijom i ne smijeju narušavati estetski identitet modela.
Modifikacije koje ne poštuju Ferrarijevo naslijeđe ili klasične dizajnerske elemente biće odbijene, a promjene koje bi na bilo koji način mogle uticati na performanse ili sigurnost neće biti odobrene.
Odluka je izazvala različite reakcije. Mnogi strastveni vlasnici Ferrarija pozdravljaju nove smjernice, smatrajući ih zaštitom ekskluzivnosti marke.
Drugi, uglavnom oni koji žele automobil koji se ističe po svaku ij, ovu odluku vide kao ograničenje svoje kreativne slobode