FIAT je lansirao Bio-Hybrid tehnologiju sa svojim vrlo uspješnim SUV modelima, Fiat Pulse i Fastback, u Brazilu. Ova tehnologija kombinira električne i hibridne pogonske sklopove s biogorivima, posebno etanolom, kako bi se smanjile emisije ugljika i unaprijedila pristupačna mobilnost.
Brazil, gdje je FIAT dominantna sila na tržištu, igra centralnu ulogu u ovom razvoju, ugošćujući globalni Bio-Hybrid istraživački centar u Stellantisovom pogonu Betim. Uvođenje bio-hibridnih SUV vozila naglašava FIAT-ovu predanost stvaranju održivih i pristupačnih vozila, konsolidirajući se kao protagonist u budućnosti mobilnosti.
Kao proizvođač automobila sa snažnom predanošću društvenom i ekološkom napretku, FIAT se bavi hitnom potrebom za održivim prijevoznim rješenjima. Lansiranjem modela Pulse i Fastback s tehnologijom Bio-Hybrid, marka jača svoju pionirsku ulogu u pružanju rješenja mobilnosti koja su dostupna i relevantna za današnje globalne izazove.
Motor T200 Hybrid, koji pokreće hibridne verzije modela Fiat Fastback i Pulse, predstavlja skok u performansama i učinkovitosti. Uparen sa sedmostepenim CVT mjenjačem, ovaj 1.0 turbo Flex motor je najsnažniji u svom segmentu, isporučujući 130 KS i 20,4 kgfm okretnog momenta. Integracijom hibridne tehnologije, FIAT je povećao učinkovitost goriva značajno smanjujući potrošnju goriva za 11,5% za Fastback i 10,7% za Pulse na benzin i etanol u gradskim ciklusima. Ovo poboljšanje pozicionira T200 Hybrid kao izniman izbor i za performanse i za isplativost.
Srž FIAT-ovog hibridnog sistema je višenamjenski električni motor koji zamjenjuje tradicionalne komponente alternatora i startera. Ovaj inovativni dizajn koristi dvije baterije od 12 V: olovnu bateriju od 68 Ah smještenu u motornom prostoru i litij-ionsku bateriju od 11 Ah smještenu ispod vozačevog sjedala. Zajedno, ove baterije podržavaju električni motor, koji generira do 3kW snage, dajući dodatni okretni moment motoru s unutrašnjim sagorijevanjem i puneći obje baterije kako bi se povećala učinkovitost goriva.
Sistem radi kroz četiri dinamička načina rada koji povećavaju učinkovitost:
e-Start&Stop: Ovaj način rada aktivira funkciju Start-Stop kada vozilo miruje, isključujući motor s unutrašnjim sagorijevanjem radi uštede goriva. Tokom usporavanja, motor nastavlja raditi bez ubrizgavanja goriva, optimizirajući povrat energije.
e-Assist: Ovdje električni motor daje dodatni okretni moment motoru s unutrašnjim sagorijevanjem tokom ubrzavanja i pokretanja. Ova pomoć, koju napajaju baterije, smanjuje potrošnju goriva dok poboljšava performanse.
Pametni alternator: Alternator radi u dva načina, reagirajući na nivo baterije. U načinu rada alternatora, on puni baterije kada su niske, dok u neutralnom načinu rada održava električne potrebe vozila kada su baterije dovoljno napunjene.
e-Regen: Ovaj regenerativni način rada hvata mehaničku energiju tokom usporavanja, pretvarajući je u električnu energiju koja puni i olovne i litij-ionske baterije, vraćajući do 25% energije koja bi inače bila izgubljena.