filmart

Filmski bum: Indonezija cvjeta s lokalnim sadržajem i međunarodnim koprodukcijama

Indonezija cvjeta s lokalnim sadržajem, međunarodnim koprodukcijama i živim blagajnama, iako su distribucija u inostranstvu i nepostojanje filmskih poticaja i dalje slabosti, rekli su filmski profesionalci koji trenutno rade u Indoneziji, na panelu u honkonškom Filmartu.

Indonezijski ministar kulture Fadli Zon također je bio prisutan na panelu, zajedno s delegacijom indonezijskoh konzulata u Hong Kongu, piše Deadline.

Justin Kim, šef međunarodne produkcije u CJ ENM-u, od 2014. stalno povećava otisak korejske estradne elektrane u Indoneziji. Kim je rekao da je prodor CJ ENM-a u indonezijsku filmsku industriju započeo tako što je konglomerat dodijelio nekoliko nagrada na azijskom tržištu projekata u Busanu 2014. godine, uključujući i za "najiščekivaniji" projekat, koji je dobio Joko Anwar, A Copy of My Mind.

U to vrijeme, Kim je bio međunarodni menadžer prodaje, a CJ ENM je na kraju predstavljao film. Anwarov igrani film putovao je na filmske festivale u Veneciji, Torontu, Busanu i Rotterdamu. Ovo je uvjerilo CJ ENM da bi rad u Indoneziji sa talentima ove zemlje bio plodonosan poduhvat i pomogao u širenju poslovanja i mreže kompanije u inostranstvu.

“Ulazak na velike filmske festivale za nas je bio prilično fenomenalan”, rekao je Kim. "Bili smo zaista sretni, jer nam je bilo jako teško ući na ove velike filmske festivale s korejskim filmovima koje smo producirali. Bio je to monumentalan novi početak za nas."

Kim je od tada nadgledao koprodukcije kao što su Sweet 20 , Cado Cado: Doctor 101 , indonezijski rimejk korejskog filma Gospođica baka (koji je također prepravljen na osam drugih lokalnih jezika) i horor hit Satan's Slaves , između ostalih.

Međutim, u Indoneziji se pokazalo teškim pronalaženje pravog pozorišnog prozora za puštanje filmova u koprodukciji CJ ENM-a usred pretrpanog kalendara tržišta.

"Zbog obima filmova u Indoneziji, teško je pronaći pravi prostor za kino prikazivanje", rekao je Kim. “S pozitivne strane, ovo pokazuje snagu filmske produkcije u Indoneziji sa plodnim rezultatom ove zemlje.”

Lorna Tee, osnivačica Mylaba i savjetnica za međunarodne akvizicije u korejskom Barunson E&A, istakla je da se uloga nezavisnih proizvođača u Indoneziji ponekad zanemaruje.

„Uloga nezavisnih producenata u filmskom ekosistemu mora dobiti više podrške“, rekla je Tee. „Oni su temelj koji stvara osnovu za budući rast; oni mnogo rade na kultiviarnju i njegovanju novih talenata, podstiču rizik, kao i preuzimaju rizik koji studiji nisu voljni.