robusni suv

Ford Expedition 2025. dolazi u novom ruhu. Potpuno je redizajniran

Ford Expedition 2025. dobiva sveobuhvatan redizajn koji uključuje dugačak popis uzbudljivih novih značajki.

Ploča SUV-a u punoj veličini dodaje 24-inčni zaslon, središnja konzola nudi klizne funkcije, a Fordov BlueCruise hands-free način rada ima više opcija.

Zajedno s novim prednjim i stražnjim krajevima, Expedition dobiva djeljiva sklopiva podizna vrata; off-road orijentirana oprema Tremor također se pridružuje ponudi.

Toom posljednja dva desetljeća, Ford Expedition je postojao kao SUV ekvivalent überpopularnog kamioneta F-150. Dok ute pune veličine i dalje ima tri reda sjedala i konstrukciju karoserije na okviru, za 2025. dobiva značajnu preobrazbu koja donosi svjež izgled iznutra i izvana, kao i inovativne nove značajke.

Novi izgled Expeditiona naglašen je prednjim dijelom kohezivnijeg dizajna. Dnevna svjetla stvaraju krilati motiv koji ga čini još širim nego prije, a tu je i osvijetljena traka ispod rešetke koja povezuje prepoznatljivo prednje osvjetljenje. Stražnja svjetla sada imaju okomite elemente, a vrata podizača uključuju zgodne nove trikove. Uz mogućnost automatskog otvaranja kada mu se priđe s privjeskom za ključeve, podijeljen je na gornji i donji dio slično postavama na novom Lincoln Navigatoru.

Donja polovica podiznih vrata služi i kao blokada za predmete koji se mogu kotrljati kao što su zaobljene namirnice ili hrpa ispuhanih nogometnih lopti. Preklopljen, donji dio postaje klupa ili improvizirani sto. Obje konfiguracije mogu se poboljšati s novodostupnim Cargo Tailgate Managerom koji se sprema ispod poda prtljažnika i može se koristiti kao naslon sjedala ili polica na drugoj razini s sklopivim nogama. '25 Expedition ponovno se može opciono opremiti vanjskim osvjetljenjem s četiri zone, izvrsnim za slabo osvijetljena mjesta za kampiranje ili kasnonoćne zabave iza vrata prtljažnika. Ova krovna svjetla također se mogu pojedinačno kontrolirati putem novog središnjeg zaslona osjetljivog na dodir.

Obični Expedition i dalje ima međuosovinski razmak od 122,5 inča, dok dulji Expedition Max ima 131,5 inča između osovina. Poznati twin-turbo 3,5-litreni V-6 i 10-stupanjski automatski mjenjač opskrbljuju stražnja ili sva četiri točka. Standardna melodija motora daje 400 konjskih snaga i 480 funta-stopa okretnog momenta. V-6 velike snage zahtijeva vrhunsko gorivo s višim oktanskim brojem koje povećava snagu na 440 ponija i 510 funta-stopa. Potonja je verzija opcijska na vrhunskoj opremi Platinum i standardna na novopredstavljenom Tremoru. Ostatak linije 2025 Expedition, koja uključuje početni Active i otmjeni King Ranch, opremljen je S/O V-6. Ford kaže da maksimalni kapacitet vuče raste s 9.300 na 9.600 funti.