Život piše romane, a onaj o kineskoj autoindustriji bio bi jedan od zanimljivijih.
Od proizvodnje licencnih zastarjelih limuzina, koje bi u Evropi i Americi skupljale debele slojeve prašine, do hi-tek čudovišta koje prijeti ostatku svjetske industrije (pa i sebi, pretjeranim širenjem) prošlo je dvadesetak godina.
Izvršni direktor Forda Džim Farli i finansijski direktor Džon Lovler imali su priliku da testiraju kineska vozila i ostali su zaprepašteni.
Ford je godinama bio snažno prisutan u Kini, a početkom 2023. Farli i Lovler odletjeli su u Kinu kako bi isprobali električni SUV Changan Automobilea, lokalne kompanije s kojom Ford ima poslovnu saradnju. The "Wall Street Journal" piše da je Farli vozio, a Lovler je bio na suvozačevom mjestu. Obojica su bili impresionirani. Ne zna se o kojem se točno modelu radi.
"Jime ovo više nije kao prije. Ovi momci su ispred nas", rekao je Lovler navodno izvršnom direktoru Forda.
Kineski proizvođači nazvani su egzistencijalnom prijetnjom. Zasad SAD ima visoke carine na uvoz kineskih vozila, koje štite domaće proizvođače, ali u ostatku svijeta kineski električni automobili su prijetnja…