Iako kratica djeluje poznato, nije ono što mislite. Ako ste fan Volkswagena, kratica GTD će vas odvesti u totalno drugom smjeru. Ovdje se radi o doslovno trkaćem automobilu klase IMSA GTD, a koji odgovara FIA GT3 specifikaciji.
A ovaj Mustang je doista trkaći auto, koji igrom slučaja smije i na cestu.
Opremljen adaptivnim trkaćim podvozjem i elementima aktivne aerodinamike, ovaj automobil pokreće motor koji sada isporučuje preko 800 KS. Suprotno najavama 5.2 V8 nije središnje postavljen, već je ostavljen ispred vozača.
Najjači Mustang u historiji dobija i ispušni sistem od titana, a crveno područje je tek na 7500 o/min.
Raspored masa je idealan, 50:50, s mjenjačkom kutijom postavljenom sazada. U pitanju je osam-stepenski mjenjač s dvije spojke. Spomenimo izdašno korištenje karbona, a sve kako bi se optimizirala masa vozila.
Cilj je jasan, a to je savladati krug na Nürburgringu s vremenom debelo ispod 7 minuta.
Za ovakav automobil Ford će tražiti oko 300.000 USD, ali uz uvjet kupovine kao što je bio pri naručivanju Forda GT.
Dakle, preprodavačima je ulaz u igru zabranjen. Prve isporuke očekuju se krajem iduće godine.