Ford je već ukinuo brojne modele (Fiesta, Mondeo…), a i Focus će biti penzionisan 2025. godine. Zašto se Ford oslobađa svojih automobila? Zato što je to "izlazak iz biznisa sa dosadnim automobilima i ulazak u posao sa legendarnim vozilima".
Kako navodi "Motor1", to je ono što je generalni direktor Džim Farli rekao britanskom magazinu "CAR" u nedavnom intervjuu tokom kojeg je priznao da je te automobile "voljelo mnogo kupaca".
Uprkos tome što su bili prilično popularni, Farli kaže da jednostavno ne vrijedi ulagati više novca u automobile kao što su Fiesta, Focus i Mondeo, za razliku od komercijalnih vozila, na primjer.
Direktne zamjene za te automobile nažalost nisu planirane. Umjesto toga, Ford nudi nekoliko električnih SUV-ova (Explorer i Capri), a i veoma uspješan krosover Puma će uskoro dobiti potpuno električnu varijantu.
Ford Europe je inače nedavno odustao od svog plana da od 2030. bude samo električni brend.
Ali ubijanje tih "dosadnih" automobila stavlja Volkswagen Grupu, Toyotu, Stellantis i Hyundai u dobru poziciju pošto oni još uvijek nude obične automobile.
Kao što se ranije izvještavalo, Fordova prodaja u Evropi opada. U prvih šest mjeseci 2024. prodaja im je pala za 16.9 odsto u Evropskoj uniji, EFTA-i i UK. To je dovelo do pada tržišnog udjela sa 4.1 procentom na 3.3 odsto, prenosi "AutoBlog".