Pjesma Forever Young njemačkog benda Alphaville iz 1984. je na globalnom nivou ostvarila najveću popularnost na društvenoj mreži TikTok ove godine, dok je na britanskim objavama na toj mreži primijećen značajan porast u korištenju starih pjesama, prenosi Guardian.
Od 50 “top-pjesama” na TikToku njih 20 je iz prethodnih dekada čime je starija muzika, kao što su pjesme grupe Bronski Beat i pjevačice Shade ostvarile veliku popularnost, a najveći britanski hit na TikToku je pjesma ”Blood Orange”, koja je upotrijebljena u 1,1 miliona objava.
Šef odsjeka koji reguliše upotrebu muzike na TikToku Toyin Mustafa rekao je da je ta mreža stvorila “ravnopravni teren” za muziku i da su i stare i nove pjesme dobile ”podjednako ljubavi” od korisnika TikToka.
“To umjetnicima daje priliku da pronađu publiku u bilo kojoj fazi svoje karijere. Stvarno je došlo do demokratizacije muzike”, rekao je Mustafa.
Kako prenosi Guardian, TikTok ima ključnu ulogu u industriji muzike i da je doprinijela, pored ostalih, i popularnosti pjesme “Brat” koji izvodi Charli xcx, koju je jedno vrijeme koristila u svojoj kampanji kandidatkinja za predsjednika SAD Kamala Haris.
Predavačica na smjeru muzička industrija na Fakultetu u Liverpulu Holly Tesler rekla je da je interesovanje novijih generacija za stariju muziku senzibilitet karakterističan za djecu rođenu devedesetih godina, koja radije biraju manje poznate pjesme kako bi se istakla među vršnjacima.
Neke od popularnih pjesama na TikToku ove godine bile su Champagne Coaste od Blood Orange, Forever Young njemačkog bnenda Alphaville, Another Love Toma Odela i Kiss of Life pjevačice Shade.