U FP2 George Russell bio je najbrži, a Lewis Hamilton četvrti, što sugerira da je tim pronašao nešto što radi na stazi u Miamiju.
Međutim, niti jedan vozač nije uspio ponoviti takvu formu od subote nadalje, jer su druge momčadi uspjele izvući više tempa iz svojih bolida. Na kraju su nedjeljnu utrku završili na petom i šestom mjestu, s Russellom ispred Hamiltona.
Russell se požalio da je pliskavica u zavojima bila poseban problem na stazi u Floridi.
Na pitanje o gubitku performansi tokom vikenda, Elliott je priznao da Mercedes nije mogao to objasniti.
"To je stvarno dobro pitanje i to je pitanje na koje trenutno pokušavamo odgovoriti," rekao je u Mercedesovom videoprilogu.
“Mislim da ako pogledate vožnju u petak, to je vjerovatno bilo najkonkurentnije što smo bili u bilo kojem trenutku sezone do sada.
“Između petka i subote napravili smo neke promjene i zapravo su te promjene bile prilično male, ali bilo je i promjena u uvjetima i moramo proći kroz sve te podatke, izvući što više razumijevanja iz toga i iskoristiti to za napredovanje u sljedećih nekoliko utrka.”
Elliott je istakao da napori da se kontrolira pliskavica napreduju paralelno s već planiranim programom razvoja performansi.
Ažuriranja prednjeg krila u Miamiju su radila kako je predviđeno.
“Mislim da je važno razlikovati dvije stvari”, objasnio je. “Jedan je normalan put nadogradnje, a drugi rješava probleme koje imamo s poskakivanjem i drugim stvarima koje ugrožavaju performanse.
“Tako da su nam krila koja smo donijeli definitivno donijela učinak koji smo očekivali i bila su korak naprijed.
“Eksperimentima koje smo radili na stazi pokušavajući razumjeti poskakivanje, prikupili smo puno podataka, prikupili smo puno podataka u petak kada smo imali jaku izvedbu i prikupili smo podatke kroz utrku i kao i uvijek, inženjeri su u toku, to je stjecanje razumijevanja.
"Zapravo, svaki put kada pokrenemo auto naučimo nešto novo i to je cilj igre, igra je pokušati razumjeti automobil brže od naših konkurenata."
Elliott je naglasio da je u toku puno aktivnosti u bazi tima na poboljšanju W13.
“Iako smo u ovom trenutku malo na začelju s tim, ulaže se ogroman trud, ogroman rad u pokušaju da shvatimo kako poboljšavamo automobil, kako ćemo pronaći taj sljedeći mali korak naprijed , kako da se riješimo poskakivanja i kako da se vratimo na konkurentnost ili konkurentnost u odnosu na predvodni tim, a to je mjesto gdje želimo biti", dodao je.
Osvrćući se na utrku, također je istakao da Hamiltonov bolid nije oštećen u prvom krugu kontakta s Fernandom Alonsom u Miamiju.
"Kontakt je bio od kotača do kotača i kao i uvijek, imamo puno inženjera koji gledaju podatke koji se slijevaju iz automobila", rekao je.
"Dakle, aerodinamičari gledaju tlačne slavine na podovima i krilima, gledaju opterećenja potisne šipke, a naš glavni inženjer će gledati sva ostala opterećenja ovjesa i paziti da rade ono što bi trebali raditi .
"Dakle, vrlo brzo možemo reći postoji li problem s bolidom i nije bilo problema za pronalazak."